Kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
19 svar
6 synes godt om
16. april 2014

Vivienne

Hej piger,

Jeg overvejer lidt en tidlig kønsscanning, som kan laves fra 14+0. Lige nu er jeg 13+6, så måske i næste uge.

Nogen af jer der har prøvet en tidlig kønsscanning? Erfaringer?

Andre, der har ventet til uge 18-20? Hvorfor?

Jeg tror ikke jeg kan vente så længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Joerg2

Vivienne skriver:

Hej piger,

Jeg overvejer lidt en tidlig kønsscanning, som kan laves fra 14+0. Lige nu er jeg 13+6, så måske i næste uge.

Jeg fik en kønsscanning, da jeg var 14+, og de kunne sagtens se en lille pige

Anmeld

16. april 2014

Anna2706

Jeg ventede til gennemscanningen. Vi kunne sagtens vente, ville heller ikke bruge penge på det. Synes også bare det var 'sjovere' at vente for så var der ligesom noget at se frem til, frem for at man ved kønnet allerede fra uge 15 eller 16 så er spændingen ligesom væk Men det er jo bare min mening

Anmeld

16. april 2014

Sarita Thomasardóttir

Vivienne skriver:

Hej piger,

Havde de nøjagtigt på samme måde som dig!! Tog ind på lille Københavner i uge 14 for at få taget en kønsscanning. Hun scannede mig men ville ikke afsløre kønnet da hun ikke var 100% sikker. Hun bad mig om at komme tilbage to uger senere, uge 16, og prøve igen. Det gjorde vi så, og der fik vi at vide at det var en lille prinsesse

Anmeld

16. april 2014

Astrid1984

Jeg var til kønsscanning 15+2

Anmeld

16. april 2014

Lotus86

Har fået tidlige kønsscsanninger i begge mine graviditeter, og der har ikke været nogen tvivl nogen af gangene. Synes det har været fantastisk at få kønnet af vide så tidligt, da det for mig gør graviditeten meget mere virkelig og personlig, når man pludselig ved om det er en ham eller hende og ikke bare en 'den'

Anmeld

16. april 2014

Mutti2B

Jeg fik en kønsscanning da jeg var 14+0 og der var ingen tvivl om at der gemte sig en lille pige derinde

Anmeld

16. april 2014

Vivienne

Lotus86 skriver:

Har fået tidlige kønsscsanninger i begge mine graviditeter, og der har ikke været nogen tvivl nogen af gangene. Synes det har været fantastisk at få kønnet af vide så tidligt, da det for mig gør graviditeten meget mere virkelig og personlig, når man pludselig ved om det er en ham eller hende og ikke bare en 'den'

Det er nemlig lige præcist derfor jeg overvejer det. Så ved jeg om det er en søn eller datter  Det gør det bare endnu mere realistik.

Håber lidt på en pige, men min kæreste, som har en søn fra et tidl. forhold, er overbevist om at det er en dreng, da alle i hans familie laver drengebørn...

Anmeld

16. april 2014

et-ønske

Vivienne skriver:

Hej piger,

Vi ventede til MD-scanning, og jeg var ved at gå til at spænding Men vi venter tvillinger OG det koster det dobbelte..... Så derfor ventede vi, men uhhhh det var svært

Anmeld

16. april 2014

isabellasmor

Vivienne skriver:

Hej piger,

Jeg har i begge graviditeter fået en kønsscanning 14+.. Første en lille pige, og det var også hvad der kom ud, denne gang også en lille pige, og det var også hvad hun så til misdannelsesscanningen , så er rimelig sikker på det er en lille pige der ser dagens lys til august 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.