Oralsex?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan har du det med oralsex?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.214 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Slettet

Efter en samtale om emnet, blev jeg nysgerrig.. Hvordan har I det med oralsex??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

LotteGabriella

Annie Bjødstrup Larsen skriver:

Efter en samtale om emnet, blev jeg nysgerrig.. Hvordan har I det med oralsex??

det har jeg det fint med synes at det er helt vildt dejligt selv at modtage og synes kun er det er skønt at kunne give tilbage, når jeg ved at han er VILD med det og ja han må gerne komme i munden

Anmeld

10. august 2009

mariamiss6

Har stemt glad giver og tager.... dog med lidt mindre entusiasme end svaret antyder.....

Jeg synes oralsex er fint, begge veje..... men der dage hvor jeg bare IKKE gider give det, og er der dage hvor jeg rigtig gerne gider give det, og så er de dage der er flest af, hvor jeg gør det alligevel, for at glæde manden.

og lige såda har jeg det med at modtage.....

Så altså jeg er mellemforøjet (hihi) med hensyn til oralsex, begge veje....

Men faktisk har jeg altid været meget tilbageholdende med at modtager, mere villig til at give....

Anmeld

10. august 2009

Brams

Synes oralsex er super skønt, både at være giver og tager

Anmeld

13. august 2009

MissAsaru

Jeg er meget glad for at lege med min tunge på min kæreste - så er en meget glad giver.

Er også glad nok for at modtage, synes bare blufærdigheden kan spænde lidt ben - også selvom man ikke er nye overfor hinanden - det er egetlig lidt irriterende...for ud over det, er jeg en lige så glad modtager som giver

Anmeld

14. august 2009

CarinaSB

Jeg elsker at kunne tilfreds stille min kæreste med oral sex .. og klager bestemt ikk over når han tilfreds stiller mig

Anmeld

14. august 2009

qp

Oral sex? Love it!!!

Anmeld

14. august 2009

Sweet1978

Har stemt både giver og tager for det gør vi gerne men jeg er meget sart så kan ikke klare han kommer i munden på mig, vi har prøvet og jeg kaster simpelthen op hvilket er en træls afslutning på noget rart. Så det respekterer vi bare jeg giver fuld nydelse så længe jeg kan og når jeg så kan høre han er tæt på og han er flink til lige at give et tegn, afslutter jeg med hånden - så han når målet og vi er begge glade.

Anmeld

26. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
D ik så ring endda

Anmeld

26. august 2009

FrkT

Jeg er absolut også vild med det. Både at give og få. Men nok mest at give det, for jeg ved hvor vild han er med det.... men elsker det skam også selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.