Hvad tænker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg går med planer om at kæresten og jeg skal giftes i august 2015, hvis vi kan nå og spare sammen til det
Jeg vil gerne giftes fordi jeg elsker min kæreste og fordi det er ham jeg vil være sammen med. Vil gerne giftes på en bestemt dato. Måneden er lige meget.
Vi vil til den tid være 22 og knap 21. Været kærester i 4 år.

Kan i giv gode råd til hvordan man kan spare på noget?
Kender i nogle gode restauranter eller lignende omkring Horsens, Vejle, Herning, Ikast, Fredericia. Altså inden for det område.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Maria-s

Anonym skriver:

Jeg går med planer om at kæresten og jeg skal giftes i august 2015, hvis vi kan nå og spare sammen til det
Jeg vil gerne giftes fordi jeg elsker min kæreste og fordi det er ham jeg vil være sammen med. Vil gerne giftes på en bestemt dato. Måneden er lige meget.
Vi vil til den tid være 22 og knap 21. Været kærester i 4 år.

Kan i giv gode råd til hvordan man kan spare på noget?
Kender i nogle gode restauranter eller lignende omkring Horsens, Vejle, Herning, Ikast, Fredericia. Altså inden for det område.

Hvad mener du med at spare på noget? I hverdagen så i kan spare sammen til bryllup. Eller spare på noget ift selve brylluppet for at holde udgifterne nede? 

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Hvad mener du med at spare på noget? I hverdagen så i kan spare sammen til bryllup. Eller spare på noget ift selve brylluppet for at holde udgifterne nede? 

På brylluppet

Anmeld

15. april 2014

Maria-s

Anonym skriver:

På brylluppet

Ringe, tøj og ikke mindst antal gæster 

Det kommer jo MEGET an på hvilket slags bryllup man vil holde og hvor meget man selv kan stå for/ lave. 

Jeg syede fx selv min kjole og lavede alle blomster/ bordpynt/ invitationer mv. Min mand lavede selv maden og hentede drikkevarer i Tyskland. Festen blev holdt i et billigt forsamlingshus. Serveringspersonale var venner/ bekendte som gjorde det for et beskedent beløb.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.