Kontakte læge - skal/skal ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
7 svar
2 synes godt om
15. april 2014

AnnaK89

Og hvis ja, hvornår så?

Var ved læge for ca. 3 uger siden med bækkensmerter. Havde på daværende tidspunkt ikke BL.
Men igår og idag er det blevet så slemt, at jeg bare ingen steder kan være.
Det føles som om hele mit bækken bliver revet fra hinanden, samt jeg har en smerte lige omkring skambenet, som jeg bare ikke kan håndtere Og så snurre det sådan i min lænd og ned i mine ben.

Har ikke været fysisk aktiv idag eller igår, så tænker ikke at det bare er ømhed derfra.

Sidder i hvad man skulle mene var en aflastende stilling i min sofa med puder under mine knæ osv. Ikke desto mindre triller tårene ned af mine kinder af bare smerte. Har forsøgt at ligge på sidden med pude imellem benene, men lige lidt hjælper det
Har forsøgt panodil - det hjælper heller ikke.

Mener min egen læge har påskelukket.
Er det noget man kontakter vagtlægen med eller bider man tænderne sammen og venter det efter påske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

ESV

AnnaKJ skriver:

Og hvis ja, hvornår så?

Var ved læge for ca. 3 uger siden med bækkensmerter. Havde på daværende tidspunkt ikke BL.
Men igår og idag er det blevet så slemt, at jeg bare ingen steder kan være.
Det føles som om hele mit bækken bliver revet fra hinanden, samt jeg har en smerte lige omkring skambenet, som jeg bare ikke kan håndtere Og så snurre det sådan i min lænd og ned i mine ben.

Har ikke været fysisk aktiv idag eller igår, så tænker ikke at det bare er ømhed derfra.

Sidder i hvad man skulle mene var en aflastende stilling i min sofa med puder under mine knæ osv. Ikke desto mindre triller tårene ned af mine kinder af bare smerte. Har forsøgt at ligge på sidden med pude imellem benene, men lige lidt hjælper det
Har forsøgt panodil - det hjælper heller ikke.

Mener min egen læge har påskelukket.
Er det noget man kontakter vagtlægen med eller bider man tænderne sammen og venter det efter påske?

Jeg ville ringe til lægen hvis det var mig! God bedring

Anmeld

15. april 2014

4kløver

Ved ikke lige hvad du skal gøre. Men viste ikke du var gravid. Kæmpe tillykke 

Anmeld

15. april 2014

klmf

Når hvile, aflastning og paracetamol ikke hjælper, så synes jeg godt du kan ringe til vagtlæge i morgen. Har du prøvet varme, fx varmetæppe?? Kan være du skal besøge en fys eller kiropraktor. God bedring!!

Anmeld

15. april 2014

AnnaK89

ESV skriver:

Jeg ville ringe til lægen hvis det var mig! God bedring

Tak for det.
Har lige forsøgt med et varmt bad i badekar - det er som om det virker smertelindrende mens man ligger i det, da man bliver lidt vægtløs, men så snart jeg komme op, så er den gal igen

Anmeld

15. april 2014

AnnaK89

4kløver skriver:

Ved ikke lige hvad du skal gøre. Men viste ikke du var gravid. Kæmpe tillykke 

Tak for det

Anmeld

15. april 2014

AnnaK89

lotchen skriver:

Når hvile, aflastning og paracetamol ikke hjælper, så synes jeg godt du kan ringe til vagtlæge i morgen. Har du prøvet varme, fx varmetæppe?? Kan være du skal besøge en fys eller kiropraktor. God bedring!!

Har lige forsøgt med varmt bad i badekar og det lindre også lidt når jeg ligger i det, da man nærmest bliver vægtløs, men så snart jeg kommer op, så er den gal igen

Anmeld

15. april 2014

klmf

AnnaKJ skriver:

Har lige forsøgt med varmt bad i badekar og det lindre også lidt når jeg ligger i det, da man nærmest bliver vægtløs, men så snart jeg kommer op, så er den gal igen

Så må du vist have fat i nogen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.