Puha ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. april 2014

TbCp

Min søn er 2,4 år og sover endnu ikke igennem.

han har indtil for ganske nylig fået flaske om natten. Han er korttarmsbarn, så vi har været meget i tvivl om det var sult, når han vågnede, sådan har det virket, så han har fået 1-3 fl. mme hver nat.

her inden påsken har vi dog taget en beslutning og afvænne ham fra flasken, i håb om at han så sover bedre.

de første nætter gik faktisk rigtig godt, men så begyndte han at vågne mange gange og være vågen længe.

vi har besluttet at vi holder ved! Nu har han vist at han kan undvære mælken, men for pokker hvor er vi trætte!!!!!

Jeg synes vi snart har prøvet alt! 

Han får mad inden sengetid og bliver puttet med nøjagtig samme rutiner som tidligere. Ingen problemer der, men så om natten...

den anden nat var han vågen 1 time, hvor han skreg og græd og kastede sig rundt i sin seng, jeg måtte ikke røre ham eller tage ham op. Da der var gået 1 time, måtte jeg gå ned og bede far tage over, jeg var grædefærdig! Det tog så kun far 2 min. at få ham til at sove.

Er der nogen der sidder med nogle fantastiske guldkorn, så del dem endelig! 

Håber jeg har fået forklaret situationen ordentlig, ellers så spørg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Hullabullabulla

Har ingen erfaringer på området da min søn altid har sovet igennem om natten, men har en veninde der har haft damme problemer som dig med sin datter. De blev via sygehuset henvist til søvnklinik hvor man får råd, støtte og vejledning og det har nu gjort at deres datter sover igennem de fleste nætter. Så måske det var værd at undersøge ?

Anmeld

15. april 2014

TbCp

Britt88 skriver:

Har ingen erfaringer på området da min søn altid har sovet igennem om natten, men har en veninde der har haft damme problemer som dig med sin datter. De blev via sygehuset henvist til søvnklinik hvor man får råd, støtte og vejledning og det har nu gjort at deres datter sover igennem de fleste nætter. Så måske det var værd at undersøge ?

Søvnklinik, det har jeg aldrig hørt om, det må da úndersøges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.