Tripp trapp baby set

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

Sabone

Babysettet er da den ting, som ligner en autostol, som kan sættes på stolen, når de er helt små før de selv kan sidde, er det ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Lukas&Liam<3

Sabone skriver:

Babysettet er da den ting, som ligner en autostol, som kan sættes på stolen, når de er helt små før de selv kan sidde, er det ikke? 

Nej det hedder new born

Anmeld

15. april 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Hvor længe bruger man det?

Er ved at lave ønskeliste til dåb og er lidt i tvivl om jeg skal ønske mig det

Jeg kan ikke engang huske hvornår vi tog Bellas af  Nu bliver det brugt til lillebror - han har bare lidt problemer med at få sine tykke lår ned 

Anmeld

15. april 2014

JH12

Maria&Lukas skriver:

Hvor længe bruger man det?

Er ved at lave ønskeliste til dåb og er lidt i tvivl om jeg skal ønske mig det

Vi solgte vores lyn hurtigt, for den var meget overflødig og hun HADET at være i den....

Anmeld

15. april 2014

Michelle88

Min datter blev 1år i sidste uge og hun bruger det stadigvæk. Regner med at bruge det lang tid endnu..

Anmeld

16. april 2014

Lukas&Liam<3

Babymor1013 skriver:

Jeg kan ikke engang huske hvornår vi tog Bellas af  Nu bliver det brugt til lillebror - han har bare lidt problemer med at få sine tykke lår ned 

Så må han have nogle rigtig lækre lår synes selv Lukas er en stor dreng og han har ingen problemer
Men han burde godt kunne sidde på stolen selv når han er 19-20 måneder ik?
Lige nu sidder han i en anden stol fordi vi bruger tripp trapp stolen til lillebror med newborn set, han får først sin egen til sin dåb om 2 måneder. Kunne være jeg skal prøve at lade vær med at sætte bøjlen på der

Anmeld

18. april 2014

Clisolka

Maria&Lukas skriver:

Så må han have nogle rigtig lækre lår synes selv Lukas er en stor dreng og han har ingen problemer
Men han burde godt kunne sidde på stolen selv når han er 19-20 måneder ik?
Lige nu sidder han i en anden stol fordi vi bruger tripp trapp stolen til lillebror med newborn set, han får først sin egen til sin dåb om 2 måneder. Kunne være jeg skal prøve at lade vær med at sætte bøjlen på der

Hihi ja, han har nogle dejlige babylår 

Jeg sad faktisk og kiggede Bellas gamle billeder igennem den anden dag, for at se om jeg kunne lure af, hvornår vi tog sættet af - men det fandt jeg aldrig ud af 

Jeg vil mene hun var omkring 19-20 mrd. da hun begyndte at sidde uden sættet - det gjorde hun i hvert fald i vuggestuen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.