Nogen der har oplevet dette??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
9 svar
9 synes godt om
14. april 2014

1234567890

Hej alle...

jeg har ikke mindre end 7 positive test :-D 

vi var til tidlig scanning på privat klinik, der kunne ikke ses et foster, 3 dage senere blev jeg scannet igen.. 

Heller ikke her kunnet er ses foster?!?!

jeg tester fortsat positiv - lægerne vil ikke udeluk graviditet men er mest tilbøjelig til at sige spontan abort. Jeg har ingen smerter, blødningen eller lignede, tværtimod har jeg alle de klassiske tegn på graviditet.. 

Nogen der har oplevet dette og der har nogle erfaringer at dele??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

charlottekri

Vil bare lige starte med at sige at jeg ikke har erfaring på området, men min første tanke var graviditet uden for livmoderen? Krydser fingre for dig!
Knus

Anmeld

14. april 2014

1234567890

charlottekri skriver:

Vil bare lige starte med at sige at jeg ikke har erfaring på området, men min første tanke var graviditet uden for livmoderen? Krydser fingre for dig!
Knus

Det undersøgte de også- og viste sig at det var jeg ikke :-) 

der er kun at vente til torsdag hvor de har blodprøver nok til at samlinge med.. 

Anmeld

15. april 2014

Sunsmile

1234567890 skriver:

Hej alle...

vi var til tidlig scanning på privat klinik, der kunne ikke ses et foster, 3 dage senere blev jeg scannet igen.. 

jeg tester fortsat positiv - lægerne vil ikke udeluk graviditet men er mest tilbøjelig til at sige spontan abort. Jeg har ingen smerter, blødningen eller lignede, tværtimod har jeg alle de klassiske tegn på graviditet.. 

Det har ikke prøvet. Men sys godt nok det lyder underligt. Den lille blop gemmer sig godt, hvis der er noget. Hvor langt er du henne i forløbet, er du blevet bedt om at komme igen? Sys helt klart at du skal undersøges nærmere, evt hos en gynækolog.

Anmeld

15. april 2014

lessi

1234567890 skriver:

Hej alle...

Det lyder som en vindæg.

Altså hvor man ER gravid, men der er intet foster at finde.

Min veninde prøvede det samme. Kroppen opfører sig forsat som gravid, men det endte desværre med en medicinsk abort.

Anmeld

15. april 2014

kav

lessi skriver:

Det lyder som en vindæg.

Altså hvor man ER gravid, men der er intet foster at finde.

Min veninde prøvede det samme. Kroppen opfører sig forsat som gravid, men det endte desværre med en medicinsk abort.

Et vindæg kan godt ses på skanning, da der vil være en udviklende blommesæk, men ikke noget foster.

Anmeld

15. april 2014

lessi

kav skriver:

Et vindæg kan godt ses på skanning, da der vil være en udviklende blommesæk, men ikke noget foster.

Hun skriver jo også der ikke kunne ses et foster?

Anmeld

15. april 2014

stjernehimmel

Jeg kunne teste bravende positiv næsten 2 mdr efter jeg mistede..... 

Håber bebs blot driller og pludselig dukker op på skærmen :-)

Anmeld

20. maj 2014

kav

Hvordan er det gået efterfølgende? Håber alt var ok.

Anmeld

24. juli 2014

1234567890

Hej Hej.. 

Efter mange undersøgelser og scanninger - fandt de langt om længe det lille foster..

og alt er i den skønneste orden - og der kommer en lille dreng mere til os i december ������

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.