hvor søger man samme hjem til tre katte i Vest sj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
6 svar
1 synes godt om
14. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger 

Dette er et meget følsomt emne for mig. 

Men sagen er den at, vi har fem katte, og jeg er simpelthen nødt til at skulle skille mig af med tre af dem, af den årsag, vi har to børn og venter et tredje barn nu, og vi bor i et lille villa hus, så pladsen er meget trang her allerede. 

De tre katte jeg har er søskende, og er nu blevet 8 år, de har altid Været i vores have bare, da den er hegnet ind, en sjælden gang imellem er de da stukket af, ud gennem hovededøren

Når men hvor skal jeg lige søge efter et nyt hjem til dem, jeg ville rigtig gerne have at det blev i Vestsjælland, meget gerne på landet/et landsted og at alle tre katte forblev samlet. 

Hvor kan jeg søge efter nyt hjem til dem henne så? 

Grunden til at jeg er anonym, er fordi en bekendt jeg har, er på baby.dk, og skal ikke vide jeg er gravid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej piger 

Dette er et meget følsomt emne for mig. 

Men sagen er den at, vi har fem katte, og jeg er simpelthen nødt til at skulle skille mig af med tre af dem, af den årsag, vi har to børn og venter et tredje barn nu, og vi bor i et lille villa hus, så pladsen er meget trang her allerede. 

De tre katte jeg har er søskende, og er nu blevet 8 år, de har altid Været i vores have bare, da den er hegnet ind, en sjælden gang imellem er de da stukket af, ud gennem hovededøren

Når men hvor skal jeg lige søge efter et nyt hjem til dem, jeg ville rigtig gerne have at det blev i Vestsjælland, meget gerne på landet/et landsted og at alle tre katte forblev samlet. 

Hvor kan jeg søge efter nyt hjem til dem henne så? 

Grunden til at jeg er anonym, er fordi en bekendt jeg har, er på baby.dk, og skal ikke vide jeg er gravid. 

Opper den lige forsigtigt.

Anmeld

14. april 2014

Mimic

Anonym skriver:

https://www.facebook.com/groups/280455475302001/?ref=ts&fref=ts

Slå den op derinde

ved der er mange dyr der har fået nyt hjem den vej

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Der er så mange egnsbestemte grupper på facebook, måske kunne du finde en om Sjælland og skrive en lille annonce og vedlægge nogle gode billeder om at tre søskende søger nye ejere 

Monica 

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

Mimic skriver:

Slå den op derinde

Stor tak for hjælpen, men jeg har ikke Facebook og vil hellere ikke Være på det. 

Men dejligt med en mulighed, om ikke andet kan nogle venner jo slå en annonce op for mig

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Mimic skriver:

Slå den op derinde

Det var lige sådan noget jeg mente 

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Der er så mange egnsbestemte grupper på facebook, måske kunne du finde en om Sjælland og skrive en lille annonce og vedlægge nogle gode billeder om at tre søskende søger nye ejere 

Monica 

Tak for hjælpen jeg har ikke Facebook, men som skrevet i et andet svar, så kunne nogle venner jo slå den op for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.