Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa der ude!!
Jeg er en ung quinde på snart 30år, bor sammen med manden i mit liv og venter vores første barn! SÅ meget et mirakel og kærligheds barn. Men i alt det her har jeg mistet mange (stort set alle) veninder... En ting er at jeg endelig har fundet mit sande jeg... (Og er flyttet til Fyn for at starte mit nye liv!) og noget andet er at jeg skal være mor! De 2 ting har gjort at mange har svigtet og skredet ud a mit liv!
Så i bund og grund søger jeg en helt ny veninde kreds... Og ville jo bare være et plus at de osse har børn/barn!!
Så er du frisk på at mødes men en sød quinde som mig der hjælper hvor jeg kan og har hjertet på rette sted, så skriv endelig! Alder er bare et tal.... Og størrelse har ingen betydning... Det er det indre der tæller!!
Knus Betina
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
frkdemuth skriver: Hejsa der ude!! Jeg er en ung quinde på snart 30år, bor sammen med manden i mit liv og venter vores første barn! SÅ meget et mirakel og kærligheds barn. Men i alt det her har jeg mistet mange (stort set alle) veninder... En ting er at jeg endelig har fundet mit sande jeg... (Og er flyttet til Fyn for at starte mit nye liv!) og noget andet er at jeg skal være mor! De 2 ting har gjort at mange har svigtet og skredet ud a mit liv! Så i bund og grund søger jeg en helt ny veninde kreds... Og ville jo bare være et plus at de osse har børn/barn!! Så er du frisk på at mødes men en sød quinde som mig der hjælper hvor jeg kan og har hjertet på rette sted, så skriv endelig! Alder er bare et tal.... Og størrelse har ingen betydning... Det er det indre der tæller!! Knus Betina
Hvor på Fyn bor i?
ønskebørn74 skriver: Hvor på Fyn bor i?
Bor i Assens!
Og de ser skønne ud jeres små knægte!!
frkdemuth skriver: Bor i Assens! Og de ser skønne ud jeres små knægte!!
Det er de også..
Tillykke med din graviditet..
Jeg bor i Veflinge på Nordfyn.. Hvad interesserer du dig for..?
jeg er en krea nørd..
Jamen jeg kan vidst heller ikke løbe fra at jeg er meget kreativ!
Og ellers er det vel som så mange andre.... Familie, veninder(de få jeg har), Gode film, god mad, hygge... Har været meget pc nørd.... men er lagt lidt på hylden.... så mest det kreative jeg bruger fritiden på.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128