Hvor meget tøj skal vi bruge? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2014

EnSødMor

Er ved at samle tøj sammen til kommende lillebror, men kan slet ikke huske hvor meget tøj vi præcis havde til vores datter, andet end at vi havde ALT for meget! 

Så piger, hvor meget har vi brug for af diverse ting?  

kom gerne med en slags huskeliste til baby..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Trekløver(:

EnSødMor skriver:

Er ved at samle tøj sammen til kommende lillebror, men kan slet ikke huske hvor meget tøj vi præcis havde til vores datter, andet end at vi havde ALT for meget! 

Så piger, hvor meget har vi brug for af diverse ting?  

kom gerne med en slags huskeliste til baby..  

I str. 50

2 korte body
2 lange body
2 par bukser
2 heldragte

Str. 56

4 korte body
6 lange body
3 bluser
5 bukser
2 strømpebukser
4 heldragte

Vi havde også købt/arvet lidt for meget tøj i de små størrelser. Str. 50 brugte min pige kun i 14 dage.

Anmeld

15. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
M_V skriver:

I str. 50

2 korte body
2 lange body
2 par bukser
2 heldragte

Str. 56

4 korte body
6 lange body
3 bluser
5 bukser
2 strømpebukser
4 heldragte

Vi havde også købt/arvet lidt for meget tøj i de små størrelser. Str. 50 brugte min pige kun i 14 dage.

Hihii, kan se min søster har haft købt aaaalt for meget, som jeg har arvet til lillepigen

- Tror jeg har ca 20 body i str. 56, mindst 10 par bukser og en god mængde t-shirts også. Og i hvert fald 8 heldragter. 
Så jeg kommer da ikke til at mangle tøj, det er helt sikkert!

Anmeld

15. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg vil sige 3-4 hele sæt i str 50 + 4 Heldragter (hvis i i familien har for vane at føde gennemsnitsbabyer) og 5-6 hele sæt i 56 + 5-6 Heldragter. Så kan du altid købe mere hvis behovet er der, men du kommer ikke til at ligge inde med en masse ubrugt tøj

Og lad være at bruge penge på bluser og t-shirts, de er kun til besvær så længe de ikke kan kravle eller gå

Anmeld

15. april 2014

Trekløver(:

TanyaGR skriver:

Hihii, kan se min søster har haft købt aaaalt for meget, som jeg har arvet til lillepigen

- Tror jeg har ca 20 body i str. 56, mindst 10 par bukser og en god mængde t-shirts også. Og i hvert fald 8 heldragter. 
Så jeg kommer da ikke til at mangle tøj, det er helt sikkert!

Nej det lyder til at du er godt dækket ind med tøj til den lille men hvis man får et barn, der gylper meget så er det rart med lidt ekstra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.