Underlig cyklus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2014

Anonym trådstarter

Hej alle i skønne kvinder. 

Jeg har et spørgsmål, jeg håber nogle kan hjælpe mig med at besvare.  

Det lyder måske lidt ulækkert, så hvis i er sarte, skal i ikke kigge med

jeg havde æl omkring 6. April, og havde ubeskyttet sex den dag. Jeg plejer altid at blive helt tør "dernede" mellem æl og mens, men den her cyklus er det helt vådt. Sådan helt klistret som om det er æl stadigvæk :s 

Vi har i forvejen en bette på knap 3 år, men jeg kan ikke huske noget fra dengang. 

Jeg synes jeg har kvalme, men det er nu mere pga jeg har noget forstoppelse tror jeg.

jeg har de sidste par måneder troet jeg var gravid i hver cyklus, men det har jeg ikke været. Jeg har hverken ømme bryster eller noget, så er det bare noget jeg bilder mig ind, at det ku være tegn på graviditet? Nogle der har prøvet noget lignende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

JH12

Du kan altid prøve at tage en test..
For mig har der ikke været nogen forskel på "væskerne" mellem æl og mens/positiv test.

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Du kan altid prøve at tage en test..
For mig har der ikke været nogen forskel på "væskerne" mellem æl og mens/positiv test.

Mener du, at du mellem æl og mens har meget eller lidt udflåd? Ja men har først testdag søndag

Anmeld

14. april 2014

JH12

Anonym skriver:

Mener du, at du mellem æl og mens har meget eller lidt udflåd? Ja men har først testdag søndag

Jeg har hverken mere eller mindre, det er vidst nogenlunde det samme..

hmm, kan godt se der er langtid til søndag..

Men jeg for at der er held med jer

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Jeg har hverken mere eller mindre, det er vidst nogenlunde det samme..

hmm, kan godt se der er langtid til søndag..

Men jeg for at der er held med jer

Okay på den måde.

ja jeg synes bare det er mærkeligt, at det bliver ved at være sådan noget "æggehvide" agtigt. Nok bare min hjerne der spiller mig et puds.

og mange tak

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

Åh var ved lægen idag ang noget forstoppelse jeg har haft den sidste uge. Rent rutinemæssigt, tog hun lige en test, som var negativ. Men her til aften har jeg bare fået ømme brystvorter og lidt kvalme også synes jeg. og stadig tyk udflåd, som er helt som æggehvide. Virkelig sådan æl agtig, men sku ha æl den 6, så jeg forstår det virkelig ikke. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.