Jeg er forelsket i en anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2014

Carina:-)

Det er SÅ usselt det I har gang i 

Ville du behandles sådan?

Af respekt for din kæreste og dit barn må du sgu tage dig sammen og finde ud af hvad du vil.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Rolig nu folkens

Der er rigtig mange forhold som starter ved at den ene part forelsker
sig i en anden end den de er i forhold med, hjertet vil hvad hjertet vil, og det er ikke fornuftspræget.

Trådstarter, hvis du er forelsket i en anden, så er dit nuværende forhold nok nået til vejs ende. Måske finde du ud af det med den "anden" og lever lykkeligt til jeres dages ende, måske bliver du single, men det forhold som du er i, er vist ovre, når du kan blive forelsket i en anden.

Anmeld

14. april 2014

aarhusmor

Synes "Mom" siger det ret klart.

Men primært kan du ikke fortsætte på den måde du gør det nu. Du er nødt til at tage et valg og kan du ikke det, må du fortælle sandheden - så skal det nok løse sig.
Men det er ufint at fortsætte med at både blæse og have mel i munden. Jeg vil ikke dømme dig for hvad du har gjort, for det kan ske for alle at man forelsker sig i en anden. Men måden du erkender det på, uanset sårede følelser, er vejen frem.

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Mom skriver:

Rolig nu folkens

sig i en anden end den de er i forhold med, hjertet vil hvad hjertet vil, og det er ikke fornuftspræget.

Trådstarter, hvis du er forelsket i en anden, så er dit nuværende forhold nok nået til vejs ende. Måske finde du ud af det med den "anden" og lever lykkeligt til jeres dages ende, måske bliver du single, men det forhold som du er i, er vist ovre, når du kan blive forelsket i en anden.

Så kan hun i det mindste være ærlig overfor sin kæreste.

Anmeld

14. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Troldemommi skriver:

Så kan hun i det mindste være ærlig overfor sin kæreste.

Har jeg skrevet at hun ikke skal være det?

Anmeld

14. april 2014

TNBC

Rolig nu folkens

Ville det så ikke være bedre at de stoppede deres andre forhold, før de er sammen med en mere end en gang?), bag deres partners ryg?

Lægge kortene på bordet, og være ærlige?

Anmeld

14. april 2014

An&Jo

Hold da op..

Min mand er bestemt heller ikke god til at vise sine følelser overfor mig, men man snakker om tingene og finder ud af det.. Hvis ikke man kan snakke om sådan noget, så er der noget helt galt.. Fortæl det til din forlovede og kom så videre.. Ingen fortjener at leve i uvidenhed om sådan noget..

Og så med manden af et fælles vennepar, jeg er dybt chokeret..

Anmeld

14. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Ville det så ikke være bedre at de stoppede deres andre forhold, før de finder en ny, før de gør ting bag deres partners ryg?

Lægge kortene på bordet, og være ærlige?

I en perfekt verden, jo.

Men sådan er virkeligheden nu engang ikke, eftersom hun allerede er blevet forelsket i en anden. Vi mennesker, er nu engang blot mennesker, vi gør ikke altid det man "bør".

Anmeld

14. april 2014

Troldemommi

Mom skriver:

Har jeg skrevet at hun ikke skal være det?

Nej det har du ikke, men du lyder som om det er helt okay det hun har gang i, da mange forhold åbenbart starter sådan, men okay vi må have meget forskellige forestillinger om sådan noget 

Monica 

Anmeld

14. april 2014

mpr

Anonym skriver:

Hej piger

jeg er meget meget forvirret jeg har ikk brug for at få at vide at det jeg gør er forkert har brug for at vide hvad pokker jeg lige gør�� 

jeg er forlovede og vi har et barn sammen det er ikk så længe siden vi købte hus sammen og vi har hunde ja en rigtig kærnefamilie! Min kæreste er ikk særlig god Til at vise følelser han er aldrig hjemme da han arbejder meget, han gider ikk rigtig putte og viser i det hele taget ikk så meget for mig.

vi har et vennepar de er også forloves og har et barn sammen 

problemet er så at mig og manden i venneparet er begyndt at skrive sammen, vi har så aftalt at være sammrn og det har vi været nogle gange efter hånden han behandler mig som en prinsesse han er skide sød og fantastisk vi har puttet lidt og sådan. Og vi er begge to ved at forelske os i hinanden!!! Kan virkelig mærke hvor meget jeg savner ham når vi ikk er sammen!

Hvad fanden gør jeg? Jeg elsker jo min forloved men samme tid er jeg helt vild og mega forelsket i den anden. Hvordan takler jeg den her situtation? Jeg er normalt ikk en der går bag ryggen på min kæreste og lyver ikk for ham osv men kan virkelig mærke vores forhold er sat på en prøve! ��

Jeg ville gøre mig selv tankerne om hvorvidt jeg vil ødelægge to forhold, fordi det er ikke kun dit det her går ud over.. Jeg har normalt ingen respekt for folk der går efter folk i forhold og så er jeg egentlig ligeglad med om man selv er i forhold eller ej... Og ud over det er to par der bliver ødelagt så er det også to børn det her går ud over og i to kommer til at have nogle vrede bonusbørn hver i sær hvis i finder sammen... Fordi i har begge gjort den anden part ked af det... Selvfølgelig afhængig af hvordan børnene er, men jeres nuværende partnere vil nok have det rigtig svært ved at holde følelser skjult omkring foragt..

At være forelsket er en ting, noget helt andet er at man skider på den familie man har bygget op både for dig men så sandelig også for manden som gør præcist det samme imod sin familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.