Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Har født 2 gange - begge før tid
MorTilMalucca skriver: Jeg var til 1. jm besøg i fredags. Her fortalte hun mig at fordi jeg fødte før termin (39+6) hvilket er usædvanligt som første gang, så ville jeg også føde før tid denne gang.Hvad er jeres erfaring?
Jeg var til 1. jm besøg i fredags. Her fortalte hun mig at fordi jeg fødte før termin (39+6) hvilket er usædvanligt som første gang, så ville jeg også føde før tid denne gang.Hvad er jeres erfaring?
første gang fødte jeg 10 dage før termin
anden gang på termins dagen
Fik fuldstændig den samme svale af min jdm, at jeg ville føde tideligt pga jeg fødte vores første på terminsdagen. Trods det gik jeg præcis en uge over termin med nr to. Var mega skuffet, og død utålmodig.
Første gang fødte jeg 37+0, anden gang 40+1.
1 dag før termin er vist ikke hvad jeg ville kalde usædvanligt
Jeg blev sat i gang 39+4 med min ældste - hun blev dog først født dagen efter med et akut kejsersnit.
Lillebror kom af sig selv 39+4 om morgenen, hvor jeg skulle have været sat i gang om eftermiddagen
Den har jeg ogs hørt..
fødte første gang 38+4
anden gang 40+3, såå ehm tja her var der ikk så meget sandhed i det, men min far fik da en go fødselsdagsgave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128