2. Gangs fødsel: hvornår fødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fødte du anden gang?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.870 visninger
25 svar
4 synes godt om
14. april 2014

Mor Christa

Hej damer :-)

da i skulle føde anden gang, hvornår gjorde du så det? Skriv også gerne en kommentar, hvor du skriver hvornår du fødte første gang :-) 

kram!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

heidi30

Hej,

Første gang 7 dage før termin. Anden gang 10 dage over termin, med igangsættelse.

Håber ikke du skal vente så længe 

Anmeld

14. april 2014

Mor Christa

heidi30 skriver:

Hej,

Første gang 7 dage før termin. Anden gang 10 dage over termin, med igangsættelse.

Håber ikke du skal vente så længe 

Åh nej - håber jeg heller ikke da! Blev sat igang første gang, 38+2 så har aldrig prøvet at gå til termin .. Den søde utålmodighed ;-) 

hvor lang tid tog de to fødsler for dig?

Anmeld

14. april 2014

Valle81

Mor Christa skriver:

da i skulle føde anden gang, hvornår gjorde du så det? Skriv også gerne en kommentar, hvor du skriver hvornår du fødte første gang :-) 

kram!

Første gang 4 dage over tid.

Anden gang 12 dage over tid

Anmeld

14. april 2014

Mor Christa

Valle81 skriver:

Første gang 4 dage over tid.

Anden gang 12 dage over tid

Ih dumme udsagn med at man føder før i forhold til første fødsel ;-) 

Anmeld

14. april 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

kram!

Første gang 39+4 

og anden gang ved jeg ikke endnu er i dag 38+3 så kender godt det med at være utålmodigt, men samtidig ved man at det kan ske når som helst, så går bare og venter  

Anmeld

14. april 2014

Mor Christa

Mariekjellerup90 skriver:

Første gang 39+4 

og anden gang ved jeg ikke endnu er i dag 38+3 så kender godt det med at være utålmodigt, men samtidig ved man at det kan ske når som helst, så går bare og venter  

Åh så må du være ved at være godt brugt og utålmodig! Jeg er "kun" 35+2, så føler der er 100 år til - især hvis jeg går over termin! puh ;-)

Anmeld

14. april 2014

Mathilde

Pyh ved det ikke endnu... Er i dag 37+3 med lillebror og venter spændt

Første gang fødte jeg 39+5, så går da lidt med et håb om at jeg i hvert fald ikke skal gå over tiden

Anmeld

14. april 2014

Mor Christa

Mathilde skriver:

Pyh ved det ikke endnu... Er i dag 37+3 med lillebror og venter spændt

Første gang fødte jeg 39+5, så går da lidt med et håb om at jeg i hvert fald ikke skal gå over tiden

Krydser fingre for dig! Jeg er kun 35+, så kan kun forestille mig hvordan det er om to uger når jeg er 37+ ;-) der har du forhåbenligt fået din guldklump er såååå utålmodig!!

Anmeld

14. april 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

Åh så må du være ved at være godt brugt og utålmodig! Jeg er "kun" 35+2, så føler der er 100 år til - især hvis jeg går over termin! puh ;-)

Ja syns godt nok jeg er ved at være utålmodigt så håber snart at der sker noget  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.