Vender sig om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
4 svar
1 synes godt om
14. april 2014

Sabone

Andreas er begyndt at vende sig på maven, når han sover og bliver ret ked af det og forskrækket over det. 

Kan jeg gøre noget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Mor til Ella

Sabone skriver:

Andreas er begyndt at vende sig på maven, når han sover og bliver ret ked af det og forskrækket over det. 

Kan jeg gøre noget? 

Kan han vende sig selv igen?

Anmeld

14. april 2014

Sabone

Mor til Ella skriver:

Kan han vende sig selv igen?

Det kan han normalt, men ikke i sengen åbenbart 

Så jeg er oppe et par gange om natten for tiden. 

Anmeld

14. april 2014

hekran

Sabone skriver:

Kan jeg gøre noget? 

Det tror jeg ikke, når han er så gammel Hvis han vil vende sig, så gør han det. Også selv om det ikke er med vilje.
Da Johannes var mindre lagde vi en pude ved siden af ham om natten, så han ikke kunne vende sig så meget. Nu er han dog blevet så stor, at han mosler rundt uanset. Men nu er han begyndt at lægge sig på maven at sove

Anmeld

14. april 2014

Sabone

hekran skriver:

Det tror jeg ikke, når han er så gammel Hvis han vil vende sig, så gør han det. Også selv om det ikke er med vilje.
Da Johannes var mindre lagde vi en pude ved siden af ham om natten, så han ikke kunne vende sig så meget. Nu er han dog blevet så stor, at han mosler rundt uanset. Men nu er han begyndt at lægge sig på maven at sove

Okay Han lære nok at komme tilbage igen engang

Kan måske ikke helt forstå, at min lille baby er blevet så stor, at jeg ikke bare kan ligge ham og så bliver han der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.