Hvor mange scrappere er vi herinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.107 visninger
26 svar
13 synes godt om
14. april 2014

ønskebørn74

Jeg selv er begyndt at Scrappe albums i project life.. 

Hvad laver i andre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

An&Jo

Jeg scrapper ikke, men jeg har lige begivet mig ud i at slægtsforskning, det er en helt ny verden, og man skal lige lære at finde rundt, men på et tidspunkt må jeg da få sporet mig ind på min families slægt.

Anmeld

14. april 2014

melila

ønskebørn74 skriver:

Hvad laver i andre? 

Jeg kan ikke lade være. Har altid lavet scrappe bog eller gemt minder i div. Kufferter osv. Jeg er kun 12+2 men der er allerde sat de første scannings billeder ind 

Anmeld

14. april 2014

Loa

Weeee er der også sådan nogle herinde

Jeg ved ikke om jeg kan kalde mig scrapper, laver mest kort. Men elsker magnolia stempler (hvis i kender dem) og så bare blomster, lækre promarker tuscher eller gode farveblyanter og så bare lave unikke kort til alt vi skal til

Anmeld

14. april 2014

Kløver

Uh holder scrap pause, pt er jeg igang med fotobøger, og hækle/strik. Inden længe går turen til panduro hvor jeg vil købe ind til dåbsinvitationer

Anmeld

14. april 2014

Mama85

Man kan vel kalde mig for en scrapper holder bare en laaaaang pause.. 

Anmeld

14. april 2014

Kit

An&Jo skriver:

Jeg scrapper ikke, men jeg har lige begivet mig ud i at slægtsforskning, det er en helt ny verden, og man skal lige lære at finde rundt, men på et tidspunkt må jeg da få sporet mig ind på min families slægt.

Uh, det brugte jeg enormt meget tid på i min første graviditet og barsel. Vildt spændende...nu har tiden ikke været så meget til det, men håber det kommer igen.

Kan anbefale http://www.myheritage.dk/ til at samle det du kommer frem til. Dejligt overskueligt.

Anmeld

14. april 2014

ønskebørn74

Loa skriver:

Weeee er der også sådan nogle herinde

Jeg ved ikke om jeg kan kalde mig scrapper, laver mest kort. Men elsker magnolia stempler (hvis i kender dem) og så bare blomster, lækre promarker tuscher eller gode farveblyanter og så bare lave unikke kort til alt vi skal til

Os mig.. 

Er dog lige begyndt på project life..

Anmeld

14. april 2014

Loa

ønskebørn74 skriver:

Os mig.. 

Er dog lige begyndt på project life..

Hvad går det ud på?
Kender du scrap a mania messerne?

Anmeld

14. april 2014

LinLin

ønskebørn74 skriver:

Hvad laver i andre? 

Hvad er "Project life"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.