Våre tvillingepiker...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.749 visninger
44 svar
4 synes godt om
14. april 2014

annjos

Hei. Vi er dansk-norske og må derfor ha navn som fungerer på begge språk. Vi er ikke helt enige, men kan enes om noen navn. Synes det er sjovt at topplisten er ganske forskjellig i de to landene. Lærke, feks, og Freja, er regnet som navne for spesielt interesserte her i Norge. Jeg liker korte navne, og elsker mia, og mina, begge er navn som ikke er de mest brukte i dk for tiden kan jeg se .?

Min mann liker Lotte, men met er også meget mer populært i Norge, mens mer 90 talls her i dk...?

Vi er enige om noen navne, men hvor godt går de sammen?

Storesøster heter Martine.

Mia & Emilie

Mia Sofie & Emilie

Mina & Emilie

Jenny & Emilie

??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Dinsen

Mina & Emilie

Er de to navne jeg li vendte tilbage til...

Anmeld

14. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg syntes jenny og emilie! Vh stine

Anmeld

14. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Minna og Emilie

Eller måske Alma og Emilie?

Anmeld

14. april 2014

hekran

Mailin og Mia!

Anmeld

14. april 2014

annjos

Alma er veldig pop her i Norge, så ikke lige det. Maja liker mannen ikke. Andre navn han KAN gå med på, er Caroline, Jenny, Liv. Hmmm men navnene skal matche også da. Og mina navnet er det sjeldent i dk ser jeg. Men altså, hans favorittnavne hittil har vært Emilie og mia Sofie. 

Anmeld

14. april 2014

cecilie1984

Hvad med Emilie og Sofie??

Hilsen en mor til en Emilie og Freja

Anmeld

14. april 2014

modesty

annjos skriver:

Hei. Vi er dansk-norske og må derfor ha navn som fungerer på begge språk. Vi er ikke helt enige, men kan enes om noen navn. Synes det er sjovt at topplisten er ganske forskjellig i de to landene. Lærke, feks, og Freja, er regnet som navne for spesielt interesserte her i Norge. Jeg liker korte navne, og elsker mia, og mina, begge er navn som ikke er de mest brukte i dk for tiden kan jeg se .?

Min mann liker Lotte, men met er også meget mer populært i Norge, mens mer 90 talls her i dk...?

Mia & Emilie

Mia Sofie & Emilie

Mina & Emilie

Jenny & Emilie

??

Jenny og Mina. 

Anmeld

14. april 2014

annjos

Sofie er nydelig - men der er bare så mange som heter det...

Anmeld

14. april 2014

Krussedulle

annjos skriver:

Mia & Emilie

Mia Sofie & Emilie

Mina & Emilie

Jenny & Emilie

??

Hvad med My og Emilie

Eller Mynthe og Emilie

Eller Marlin og Emilie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.