Av!!! Smerter meget tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
8 svar
4 synes godt om
13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Er der andre her der oplever "ligamentsmerter", eller hvad det nu end er, der gør ondt konstant både ved skamben, lænd, ned gennem baller og i hofterne allerede fra uge 6!!???  Mindes SLET ikk denne form for smerte før langt henne i sidste graviditet hvor det skyldtes tyngden fra maven.

Får totalt flashback til fødslen da min søns hoved begyndte at mase sig ned i gennem bækkenet, bare i mild grad nu selfølgelig, men smerterne sidder samme sted.

Det er startet idag ved 15 tiden og går kun lidt i sig selv når jeg ligger roligt på sofaen. 

Totalforvirring herfra en 2. Gangsgravid med rigeligt bekymringer i forvejen disse dage!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

NasimG

Det havde jeg også rigtig meget men nu da jeg er i uge 27 er det blevet bedre. Håber også at din bliver snart bedre. :-)

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
NasimG skriver:

Det havde jeg også rigtig meget men nu da jeg er i uge 27 er det blevet bedre. Håber også at din bliver snart bedre. :-)

Ja det håber jeg da, for synes det er ret meget når jeg ikk er længere henne  Måske kan ligamentsmerter føles anderledes fra gang til gang? Sidst synes jeg bare det føltes som stræk i lysken. 

Anmeld

13. april 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

Er der andre her der oplever "ligamentsmerter", eller hvad det nu end er, der gør ondt konstant både ved skamben, lænd, ned gennem baller og i hofterne allerede fra uge 6!!???  Mindes SLET ikk denne form for smerte før langt henne i sidste graviditet hvor det skyldtes tyngden fra maven.

Får totalt flashback til fødslen da min søns hoved begyndte at mase sig ned i gennem bækkenet, bare i mild grad nu selfølgelig, men smerterne sidder samme sted.

Det er startet idag ved 15 tiden og går kun lidt i sig selv når jeg ligger roligt på sofaen. 

Totalforvirring herfra en 2. Gangsgravid med rigeligt bekymringer i forvejen disse dage!  

Mine ligamentsmerter startede også tidligt 2. gang  Novra det var nogle hårde uger, hvor jeg dårligt kunne gå  Omkring 17-18 uger henne vendte det igen 

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Babymor1013 skriver:

Mine ligamentsmerter startede også tidligt 2. gang  Novra det var nogle hårde uger, hvor jeg dårligt kunne gå  Omkring 17-18 uger henne vendte det igen 

17-18!!! Hold da op, der er lange udsigter så  

Anmeld

14. april 2014

JH12

Første gang, havde jeg ulidelige ligament smerter fra 4+5 til omkring uge 10.. Hvor jeg havde mange sygedage.. Det var næsten værre end veer...

Har sådan tænkt på dig idag, fik du en tid til scanning? Hepper sådan på at det lille spir holder godt fast!

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
JH12 skriver:

Første gang, havde jeg ulidelige ligament smerter fra 4+5 til omkring uge 10.. Hvor jeg havde mange sygedage.. Det var næsten værre end veer...

Har sådan tænkt på dig idag, fik du en tid til scanning? Hepper sådan på at det lille spir holder godt fast!

Jeps, og alt er vel! Så det fineste hjerteblink her i eftermiddag  Er så lettet!!

Anmeld

14. april 2014

JH12

Mor11 skriver:

Jeps, og alt er vel! Så det fineste hjerteblink her i eftermiddag  Er så lettet!!

Sådan, det var dejligt at hører..

Anmeld

15. april 2014

Clisolka

Mor11 skriver:

17-18!!! Hold da op, der er lange udsigter så  

Nogle dage var bedre end andre, men det var ikke hver dag jeg havde det sådan 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.