Hvad gør i....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Hvad gør i imod kvalme? Jeg har nu gået med en let kvalme længe og har kunne holde den under kontrol. Men de sidste dage er det blevet værre og nu kan jeg intet holde i maven. Hvad hjælper jer imod det og at det bliver i maven. Og hvor længe har det varet?? Det er ved være en smule hårdt, selvom man tænker positivt og ved man får noget vidunderligt ud af det i sidste ende :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Lrm

Jeg prøvede alverden! Ingen ting hjalp desværre. 

Prøv evt seaban armbånd eller ingefær.

Anmeld

13. april 2014

Aabye

Anonym skriver:

Hvad gør i imod kvalme? Jeg har nu gået med en let kvalme længe og har kunne holde den under kontrol. Men de sidste dage er det blevet værre og nu kan jeg intet holde i maven. Hvad hjælper jer imod det og at det bliver i maven. Og hvor længe har det varet?? Det er ved være en smule hårdt, selvom man tænker positivt og ved man får noget vidunderligt ud af det i sidste ende :-)

Tjah.. I min første graviditet havde jeg voldsom kvalme i 5 mdr... Kunne intet holde i mig, og intet virkede på kvalmen... Jeg fik kvalmestillende medicin (emperal) som heller ikke virkede.. :/

Anmeld

13. april 2014

L&V

Anonym skriver:

Jeg havde meget kvalme og opkast i stort set hele graviditeten jeg fik akupunktur og piller. derud over brugte jeg seaband.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.