Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Der kom lige en lillebitte smule frisk blod igår eftermiddags, men intet bekymrende. Idag har der intet været på trods af en meget lang gåtur i formiddags!! Jeg er en smule lettet i mit hjerte og er fortrøstningsfuld lidt endnu!
glæder mig til i morgen hvor jeg vil ringe til en scanningsklinik og høre om de kan give mig en tid hurtigst muligt
tak for alle de der blev sendt! De har helt sikkert hjulpet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Der kom lige en lillebitte smule frisk blod igår eftermiddags, men intet bekymrende. Idag har der intet været på trods af en meget lang gåtur i formiddags!! Jeg er en smule lettet i mit hjerte og er fortrøstningsfuld lidt endnu! glæder mig til i morgen hvor jeg vil ringe til en scanningsklinik og høre om de kan give mig en tid hurtigst muligt tak for alle de der blev sendt! De har helt sikkert hjulpet
cwl skriver: Hvordan går det med graviditeten?
Hvordan går det med graviditeten?
Det går godt!!! Jeg har kvalme og vanvittigt madlede, kæresten er nødt til at lave mad da jeg synes alt i vores køleskab er klamt Haha. Men det er jo gode tegn Kan ikk huske om du kommenterede på det, men skrev i mandags i en anden tråd at jeg var til scanning og så det fineste, tydeligste hjerteblink Alt så ud som det skulle
Mor11 skriver: Det går godt!!! Jeg har kvalme og vanvittigt madlede, kæresten er nødt til at lave mad da jeg synes alt i vores køleskab er klamt Haha. Men det er jo gode tegn Kan ikk huske om du kommenterede på det, men skrev i mandags i en anden tråd at jeg var til scanning og så det fineste, tydeligste hjerteblink Alt så ud som det skulle
cwl skriver: Ej hvor dejligt for jer.. Nej har været i Tyskland hele ugen så har ikke haft net og derfor ikke set dit opslag. Tillykke tillykke.
Ej hvor dejligt for jer.. Nej har været i Tyskland hele ugen så har ikke haft net og derfor ikke set dit opslag. Tillykke tillykke.
Ja det er super godt hvor langt er du i denne cyklus?
Mor11 skriver: Ja det er super godt hvor langt er du i denne cyklus?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128