Update: 5+4 og pletblod IGEN!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
8 svar
13 synes godt om
13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der kom lige en lillebitte smule frisk blod igår eftermiddags, men intet bekymrende. Idag har der intet været på trods af en meget lang gåtur i formiddags!!  Jeg er en smule lettet i mit hjerte og er fortrøstningsfuld lidt endnu!  

glæder mig til i morgen hvor jeg vil ringe til en scanningsklinik og høre om de kan give mig en tid hurtigst muligt  

tak for alle de  der blev sendt! De har helt sikkert hjulpet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Sunsmile

Mor11 skriver:

Der kom lige en lillebitte smule frisk blod igår eftermiddags, men intet bekymrende. Idag har der intet været på trods af en meget lang gåtur i formiddags!!  Jeg er en smule lettet i mit hjerte og er fortrøstningsfuld lidt endnu!  

glæder mig til i morgen hvor jeg vil ringe til en scanningsklinik og høre om de kan give mig en tid hurtigst muligt  

Ja det er nok meget rart at få bekræftet at alt er iorden :-) god søndag.

Anmeld

13. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Ej hvor jeg håber for dig.. Hvor lyder det bare som et godt håb..

Anmeld

13. april 2014

thedreamer

18. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Hvordan går det med graviditeten?

Anmeld

18. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Hvordan går det med graviditeten?

Det går godt!!!  Jeg har kvalme og vanvittigt madlede, kæresten er nødt til at lave mad da jeg synes alt i vores køleskab er klamt  Haha. Men det er jo gode tegn  Kan ikk huske om du kommenterede på det, men skrev i mandags i en anden tråd at jeg var til scanning og så det fineste, tydeligste hjerteblink  Alt så ud som det skulle 

Anmeld

18. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Det går godt!!!  Jeg har kvalme og vanvittigt madlede, kæresten er nødt til at lave mad da jeg synes alt i vores køleskab er klamt  Haha. Men det er jo gode tegn  Kan ikk huske om du kommenterede på det, men skrev i mandags i en anden tråd at jeg var til scanning og så det fineste, tydeligste hjerteblink  Alt så ud som det skulle 

Ej hvor dejligt for jer.. Nej har været i Tyskland hele ugen så har ikke haft net og derfor ikke set dit opslag. Tillykke tillykke.

Anmeld

18. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Ej hvor dejligt for jer.. Nej har været i Tyskland hele ugen så har ikke haft net og derfor ikke set dit opslag. Tillykke tillykke.

Ja det er super godt hvor langt er du i denne cyklus?

Anmeld

18. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Ja det er super godt hvor langt er du i denne cyklus?

Jeg er på cyklus dag 11 ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.