jeg glæder mig altså lidt...sscchhh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
1 svar
0 synes godt om
9. august 2009

oo

imorgen er Sørens ferie slut. YES!! aj, han har været en rigtig god dreng denne sommer og det er fantastisk at holde halvandenmånedlange sommerferier med en man kan være sig selv sammen med (dvs. undgå at bade i så mange dage at man ikke længere kan huske hvornår det sidst var man mærkede vand på kroppen, aldrig komme mere i tøjet end at man dingler rundt i nattøj hele dage i træk og bare stene og hygge og se film og æde chokolade og sidde oppe til de små timer og diskutere voldsomt vigtige ting over rødvin og gå ture i timevis i skoven), MEN jeg glæder mig virkelig virkelig også til at have dagene for mig selv igen! han kommer jo stadig hjem tidligt ved to-tre tiden. men jeg arbejder fx bedst når jeg er alene hjemme og helst om morgenen og der er lige en bachelor opgave der skal skrives meget snart!

jeg elsker ham helt vildt, men nogle gange er det også meget rart at sige farvel og først se ham 7 timer senere

jeg starter først til september, men der ER jo bachelor opgaven og så er der 3 weekendbesøg af venner og familie, så tiden skal nok være gået inden jeg når at lukke mine dukkeøjne alt for mange gange. øvbøv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

anna-jonas

Griner.........................jeg har det på samme måde, Trine. Efter kun 3 uger med Jan herhjemme. Ida og jeg trænger til at få vores normale hverdag tilbage, med ro, regelmæssighed og renlighed. Sad i dag, og halvjublede over at jeg nu, kan få mine dage for mig selv.......................med Ida.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.