Ansøge Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
9 svar
2 synes godt om
13. april 2014

M &.I

Hej Allesammen , nu har jeg fundet 3 god Børnehave, og og de er tæt på mig, Men han skal begynde 2år og 10 mdr hvilken det er fint, han er 21 snart 22 mdr, hvordan skal jeg ansøge børnehave?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Tip!

Digitalt på pladsanvisningen? 

Anmeld

13. april 2014

M &.I

Twinkle little star skriver:

Digitalt på pladsanvisningen? 

Ja

Anmeld

13. april 2014

Aabye

Du skal gå på borger.dk
Der skal du gå ind under digital plads anvisning.. Og så gør du bare det der står på skærmen.. Det er ganske nemt..

Så får du brev ca 1 mdr før dit barn skal starte om hvilken børnehave han kommer i

Anmeld

13. april 2014

Pige2009

Stolt Mor skriver:

Hej Allesammen , nu har jeg fundet 3 god Børnehave, og og de er tæt på mig, Men han skal begynde 2år og 10 mdr hvilken det er fint, han er 21 snart 22 mdr, hvordan skal jeg ansøge børnehave?????

Du kan evt. google plandsanvisning+den ommune, du bor i, hvis ikke du kan få det til at fungere på borger.dk.

Jeg ville nok snarest søge om plads, da der ofte er lang ventetid på de mest populære. Jeg søgte selv, så snart min datter startede i dagpleje, så jeg stod på venteliste i over 2 år, da min datter først startede i børnehave, da hun var 3 år og 3 mdr. sidste år

Anmeld

13. april 2014

Goggelogge

Hos os skulle vi søge dp og bh lige så snart hun var kommet ud

Anmeld

13. april 2014

LinLin

Goggelogge skriver:

Hos os skulle vi søge dp og bh lige så snart hun var kommet ud

Hvor er det???

Ej hvor vildt man også skal skrive sit barn op til bhv efter fødslen! De gange jeg har søgt har der været garantiplads efter tre mdr - ældste børn først....
Men så har man ikke selv bestemt...

Der findes også ønskeplads og det er så hvor man prioriterer og stille sig i kø

Anmeld

13. april 2014

Goggelogge

LinLin skriver:

Hvor er det???

Ej hvor vildt man også skal skrive sit barn op til bhv efter fødslen! De gange jeg har søgt har der været garantiplads efter tre mdr - ældste børn først....
Men så har man ikke selv bestemt...

Der findes også ønskeplads og det er så hvor man prioriterer og stille sig i kø

På Langeland.. Så er det ihvertfald gjort

Anmeld

13. april 2014

L&V

Vi har skrevet begge vores op samtidig med vi skrev dem op til vuggestue/dagpleje.. Det har de fleste steder ikke så meget at sige om man skriver dem op tidligt eller sent da man tager efter alder

Anmeld

13. april 2014

M &.I

Tak allesammen for jeres hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.