Er her nogen fra Nykøbing Mors?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Ej jeres er da SUPER lækkert...... Wauw..... 

Hvor vil i hen af og bo hvis i sælger? 

Og og tak for din søde besked i indbakken :-) har haft tusind ting om ørene sammen med det hele, så fik slet ikke sendt den jeg havde skrevet til dig( hovedet er vist pt under armen tror jeg)

Det jeg sat link op af er jo IKKE vores

Tror måske vi bare vil til Skive i en lejlighed og så en dag flytte mod Århus måske.. Vi trænger bare til noget nyt

Det er okay der er også fyldt op i mit hoved. ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

stjernehimmel

MyLove E skriver:

Det jeg sat link op af er jo IKKE vores

Tror måske vi bare vil til Skive i en lejlighed og så en dag flytte mod Århus måske.. Vi trænger bare til noget nyt

Det er okay der er også fyldt op i mit hoved. ...

Åhhh..... Eij men endnu engang hovedet under armen ;-)

århus er os fantastisk, og selv området.... Har selv boet mellem Århus og Silkeborg.... Bare ærgeligt det skal være så møg dyrt.....

Anmeld

15. april 2014

MKuhr

MyLove E skriver:

Jeg hapser gerne jeres hus, men tror ikke du vil ha vores med det du kommer fra

Vores er ikke til salg ( endnu)

Men der ligger et røv lækkert et i vores by. Det er bare ret dyrt i forhold til hvor det ligger
http://www.edc.dk/Sag/?Pid=78600403

Men der er mange til salg i vores område normalt ligger prisen mellem 500.000 og 1 Million:-)

Haha ja er godt tilfreds, men vil gerne længere ud på landet og tættere på min mor på mors, derfor vi vil af med huset.

lækkert hus, men ikke helt min stil, haven er rigtig fin ville gerne selv have udsigt måske noget fjord, skov eller lign. og så er vi til bjælkehus

Anmeld

16. april 2014

MyLove E

stjernehimmel skriver:

Åhhh..... Eij men endnu engang hovedet under armen ;-)

århus er os fantastisk, og selv området.... Har selv boet mellem Århus og Silkeborg.... Bare ærgeligt det skal være så møg dyrt.....

Jeg er født og opvokset i hasselager syd for Århus :-)
Min mand er fra Sjælland så vi er by mennesker. Men hellere ikke midt by mennesker :-) ude i den friske luft men tæt på byen

Anmeld

16. april 2014

MyLove E

MKuhr skriver:

Haha ja er godt tilfreds, men vil gerne længere ud på landet og tættere på min mor på mors, derfor vi vil af med huset.

lækkert hus, men ikke helt min stil, haven er rigtig fin ville gerne selv have udsigt måske noget fjord, skov eller lign. og så er vi til bjælkehus

Der er meget her ude af til ikke så mange penge.

Men ikke så mange bjælke huse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.