Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
2 svar
7 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Jegver anonym, da jeg har flere venner herinde, der ikke må vi de noget.

Da min farmor døde sidste år, fik jeg hendes vielses ring, med min pap farfars navn i (har altid følt ham som min rigtige farfar, da de var sammen fra før jeg blev født)

Efter jeg fik ringen, har jeg gået og tænkt på, at jeg ville have hendes ring ind i min vielses ring (når den dag kommer. Jeg vil derudover også spørge min farfar om jeg må få hans ring, så den også kan være en del af os.

Jeg har også tænkt at jeg ville giftes på deres bryllupsdag. Som i øvrigt også er mine forældres bryllups dag. Og måske netop derfor kunne jeg måske også få mine forældres ringe.

Mit dilemma er dog:
Min farmor og farfar blev skilt da jeg var teenager, men jeg har altid været deres begges pige, og altid haft et specielt forhold til dem begge.
Mine forældre er også blevet skilt, men fandt sammen igen efter et halvt år.

Kan man så godt bruge deres ringe og bryllupsdag?

Et par veninder i min klasse siger at det kan jeg godt. Om ikke andet så for at vise at datoen ikke er en dårlig dag at blive gift på.

Er bare bange for nogle i familien senes det er usmageligt. Specielt et par af dem, som igen kontakt har haft med min farfar.

Har nævnt det for min mor. Hun synes godt jeg kunne.

Hvad synes i piger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Lunae

Jeg synes helt sikkert at du skal gøre det, som føles rigtigt for dig!

Jeg skal giftes lørdag d. 24 maj, som er min afdøde morfars fødselsdag - det var lidt min måde at få ham med i det hele på alligevel efter datoen vat sat mistede jeg min højt elskede mormor. Jeg har fået lov til at få en alliancering, som hun fik af min morfar - den har jeg besluttet mig for, skal være min vielsesring. De to mennesker har betydet alt i verden for mig, så er glad for at jeg kan få dem med i min store dag

Anmeld

13. april 2014

Pige2009

Lunae skriver:

Jeg synes helt sikkert at du skal gøre det, som føles rigtigt for dig!

Jeg skal giftes lørdag d. 24 maj, som er min afdøde morfars fødselsdag - det var lidt min måde at få ham med i det hele på alligevel efter datoen vat sat mistede jeg min højt elskede mormor. Jeg har fået lov til at få en alliancering, som hun fik af min morfar - den har jeg besluttet mig for, skal være min vielsesring. De to mennesker har betydet alt i verden for mig, så er glad for at jeg kan få dem med i min store dag

Jeg er så enig! Faktisk synes jeg, det er smukt med noget historie bag selve dagen, så det synes jeg bare, I skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.