Navn til lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Flora & Lilje passer det sammen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.583 visninger
21 svar
8 synes godt om
13. april 2014

Francisca

Vi snakker jo navne herhjemme til lillesøster men har meget svært ved at blive enige.
Jeg er helt vild med Luna hvor manden syntes det er så grimt!
Manden er vild med Emmelie & Celia og de navne er ikke lige mig!
Så har vi fundet navnet Flora som vi begge kan lide indtil videre.
Men passer det sammen med lilje som storesøster hedder og hvad syntes i om navnet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

lineog4

Ja synes jeg.

Men får også et lille smil på læben over blomster/flora stilen. Og skulle der komme en til kan det jo være en Anemone eller en Birk 

Anmeld

13. april 2014

Francisca

lineog4 skriver:

Ja synes jeg.

Men får også et lille smil på læben over blomster/flora stilen. Og skulle der komme en til kan det jo være en Anemone eller en Birk 

Hehe ja det rigtig

Anmeld

13. april 2014

Lunae

Nu hedder jeg selv Luna, så det stemmer jeg self for, men ellers synes jeg lilje og flora er flot sammen!

Ellers er Mynthe også et virkelig skønt navn 

Anmeld

13. april 2014

Francisca

Lunae skriver:

Nu hedder jeg selv Luna, så det stemmer jeg self for, men ellers synes jeg lilje og flora er flot sammen!

Ellers er Mynthe også et virkelig skønt navn 

Ja jeg er også mest til Luna men som sagt manden er ikke vild med det desværre.

Anmeld

13. april 2014

Frk.S

Jeg synes de to navne passer rigtig fint sammen.

Anmeld

13. april 2014

BabyMus

Francisca skriver:

Vi snakker jo navne herhjemme til lillesøster men har meget svært ved at blive enige.
Men passer det sammen med lilje som storesøster hedder og hvad syntes i om navnet?

Som udgangspunkt synes jeg de passer helt fint sammen. Hvis det var mig ville jeg dog have valgt et navn med samme endelse. Altså Lilje slutter med e og Flora med a. Det lyder ikke så godt når man siger det efter hinanden synes jeg. Men det er nok bare mig.  Jeg kan så personligt bedst lide navne der slutter med a. Men ja, hvis man lige ser bort for det, så synes jeg de passer fint sammen.

Anmeld

13. april 2014

Francisca

BabyMus skriver:

Som udgangspunkt synes jeg de passer helt fint sammen. Hvis det var mig ville jeg dog have valgt et navn med samme endelse. Altså Lilje slutter med e og Flora med a. Det lyder ikke så godt når man siger det efter hinanden synes jeg. Men det er nok bare mig.  Jeg kan så personligt bedst lide navne der slutter med a. Men ja, hvis man lige ser bort for det, så synes jeg de passer fint sammen.

Det er bare meget svært for os at blive enige så hvis vi skulle gå efter navne der slutter på samme bogstav så ville vi aldrig finde et haha

Anmeld

13. april 2014

LinLin

Francisca skriver:

Passer de sammen? Ja!
Dog lidt for meget til min smag men hvis I er enige er det jo ligemeget hvad vi andre synes ..

Anmeld

13. april 2014

Francisca

LinLin skriver:

Passer de sammen? Ja!
Dog lidt for meget til min smag men hvis I er enige er det jo ligemeget hvad vi andre synes ..

Hehe det godt de passer sammen

Ja det også rigtig ville bare lige hører om det var helt væk at lillesøster skulle hedde flora

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.