:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
11 svar
4 synes godt om
12. april 2014

MyLove E

Livet gør så ondt for tiden

I går og i dag har bare været lorte dage Jeg sover hele tiden, når jeg er vågn råber jeg bare af mand og barn

Min mand siger jeg behandler dem som lort, åhh jeg bliver så ked af det. For han har ret og det vil jeg jo ikke

Jeg blev så ked og bange i dag så jeg skær i mig selv

Føler ikke jeg kan trække vejret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

I går og i dag har bare været lorte dage Jeg sover hele tiden, når jeg er vågn råber jeg bare af mand og barn

Min mand siger jeg behandler dem som lort, åhh jeg bliver så ked af det. For han har ret og det vil jeg jo ikke

Ååårh søde... Du må ikke skære i dig selv.... Jeg har selv cuttet og ja, det hjælper på smerten indeni når man gør det, men det er en midlertidig løsning...

Ring til psyk lige nu, for det der må du altså ikke byde dig selv, din mand eller dit barn at du gør...

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at køre dig ind til Viborg hvis det er at du har brug for en skulder der forstår dig....

Anmeld

12. april 2014

MorTilEn2013Dreng

MyLove E skriver:

Kæmpe til dig

Anmeld

12. april 2014

MyLove E

MiichellaMalou skriver:

Kæmpe til dig

Tak

Anmeld

12. april 2014

MyLove E

Muhmi skriver:

Ååårh søde... Du må ikke skære i dig selv.... Jeg har selv cuttet og ja, det hjælper på smerten indeni når man gør det, men det er en midlertidig løsning...

Ring til psyk lige nu, for det der må du altså ikke byde dig selv, din mand eller dit barn at du gør...

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at køre dig ind til Viborg hvis det er at du har brug for en skulder der forstår dig....

Jeg fortryder også meget

Jeg har det lidt bedre nu. Det er derfor jeg kan skrive.
Men tak for din støtte

Anmeld

12. april 2014

Muhmi

MyLove E skriver:

Jeg fortryder også meget

Jeg har det lidt bedre nu. Det er derfor jeg kan skrive.
Men tak for din støtte

Okay, men du siger bare til, så vil jeg gerne hjælpe.... 

Anmeld

12. april 2014

Mutti2

Søde søde kvinde.
Det er absolut ikke meningen at du skal have det så dårligt. Det er der ingen der fortjener :-(
Og det at du har skåret i dig selv i dag, fortæller mig at det ikke er noget der bare går over.

Hvad har startet dette?

Nogen gange bliver vi følelsesmæssig så ramt, at vi ikke selv kan håndtere konsekvensen af det.

Jeg vil råde dig til at søge professionel hjælp, er på ingen måder dømmende, eller ønsker at ramme dig mere end du er.
Men jeg ved selv hvor hårdt livet i perioder kan være.

Hvis ikke for dig selv, så gør det for dit barn. H*n fortjener en glad mor, der er tilstede :-)

Du er velkommen til at skrive til mig i privaten, hvis du har brug for at lukke ud, jeg lytter gerne.

Hvor jeg dog inderligt håber at du snart kommer ovenpå igen

KÆMPE knus til dig
Pernille

Anmeld

12. april 2014

Carina:-)

Du har det godt nok ikke let for tiden,jeg håber sådan at det snart vender 

Anmeld

12. april 2014

MyLove E

Putte-mor skriver:

Søde søde kvinde.
Det er absolut ikke meningen at du skal have det så dårligt. Det er der ingen der fortjener :-(
Og det at du har skåret i dig selv i dag, fortæller mig at det ikke er noget der bare går over.

Hvad har startet dette?

Nogen gange bliver vi følelsesmæssig så ramt, at vi ikke selv kan håndtere konsekvensen af det.

Jeg vil råde dig til at søge professionel hjælp, er på ingen måder dømmende, eller ønsker at ramme dig mere end du er.
Men jeg ved selv hvor hårdt livet i perioder kan være.

Hvis ikke for dig selv, så gør det for dit barn. H*n fortjener en glad mor, der er tilstede :-)

Du er velkommen til at skrive til mig i privaten, hvis du har brug for at lukke ud, jeg lytter gerne.

Hvor jeg dog inderligt håber at du snart kommer ovenpå igen

KÆMPE knus til dig
Pernille

Jeg har haft meget op og ned i lang tid. Jeg er indlagt på daghospitalet. Så er ved at få hjælp.

Men er ramt af en KÆMPE nedtur, jeg er kommet i det sorteste hul

Tak for din hjælp og støtte

Anmeld

12. april 2014

Mutti2

MyLove E skriver:

Jeg har haft meget op og ned i lang tid. Jeg er indlagt på daghospitalet. Så er ved at få hjælp.

Men er ramt af en KÆMPE nedtur, jeg er kommet i det sorteste hul

Tak for din hjælp og støtte

Nøj, hvor det letter at høre

Ved du hvad det er der rammer dig sådan? Er det forholdet, arbejdet eller noget i familien?

Uanset hvad, krydser jeg alt for at du snart kommer ovenpå igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.