Gæld til det off

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg har i 2013 fået for meget udbet. i friplads og ville lige gå på skat for at se hvor meget/lidt de vil modregne i min bfy når den kommer på onsdag. Men på skat kan jeg ikke finde nogle restancer, og jeg har fulgt deres guide derinde, jeg har så heller ikke fået den endelige afgørelse fra kommunen, kun det der info brev om hvor meget man har fået udbetalt for meget, og man kan komme med indsigelse.
Mon jeg så får noget bfy eller det hele?? Nogle der ved lidt om det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

SandraXOXO

Åh det prøvede vi også, påtrods af at vi havde ringet 40 gange for at få det rettet vores indkomst højere, og så lige 40 gange ekstra for at sikre os at det var blevet det. Og alligevel, havde vi jo så selvfølgelig fået for meget, de snuppede alle bp og så var det ude af verden. Men stadig irriterende, dog tog 'sagen' lidt tid for dem, de tog nemlig ikke den første omgang bp, men først dem der kom 4 mdr efter brevet.

Anmeld

12. april 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Åh det prøvede vi også, påtrods af at vi havde ringet 40 gange for at få det rettet vores indkomst højere, og så lige 40 gange ekstra for at sikre os at det var blevet det. Og alligevel, havde vi jo så selvfølgelig fået for meget, de snuppede alle bp og så var det ude af verden. Men stadig irriterende, dog tog 'sagen' lidt tid for dem, de tog nemlig ikke den første omgang bp, men først dem der kom 4 mdr efter brevet.

Det samme her og jeg vil da hellere at de trækker dem nu end i sommerferien...
Tak for dit svar

Anmeld

12. april 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Det samme her og jeg vil da hellere at de trækker dem nu end i sommerferien...
Tak for dit svar

Kan du så ikke lægge dem til side denne gang(hvis de ikke bliver trukket denne gang), så du ikke kommer til at mangle dem i sommerferien

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.