Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh d og er svært at forklare Men prøver Jeg har taget en clearblues test, Men viste ikke gravid) Men da jeg så skulle tage det batteri ud, Efter 6 minutter Ser den sådan her ud på den hvide dims som måler dette og dem er kun blevet tydligere ) Hvad sker der lige kender du til det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Deedee91 skriver: Årh d og er svært at forklare Men prøver Jeg har taget en clearblues test, Men viste ikke gravid) Men da jeg så skulle tage det batteri ud, Efter 6 minutter Ser den sådan her ud på den hvide dims som måler dette og dem er kun blevet tydligere ) Hvad sker der lige kender du til det ?
billed mangler
Her har ellers smidt 2 ind
Altså hvis du kun er i uge 3 er der jo mulighed for at den ikke registere det endnu :-)
der er så vidt jeg ved, desværre altid 2 streger inden i de digitale, så du skal regne med det der står på displayet...
Håber det snart lykkes for dig :-)
På de tests skulle der efter sigende altid være to streger.
Meningen med at købe sådan en svine-dyr digital test er jo netop at du ikke skal sidde og tolke på streger. Så tro du bare på det, når den skriver ikke gravid.
OK... nysgerrig-heden kom over mig ;-)
Så jeg brækkede min op for at se hvordan min så ud.... og den ligner din bare min er mere tydelig......
Prøv at gi det et par dage og så tag en alm evt...
stjernehimmel skriver: OK... nysgerrig-heden kom over mig ;-) Så jeg brækkede min op for at se hvordan min så ud.... og den ligner din bare min er mere tydelig...... Prøv at gi det et par dage og så tag en alm evt...
Jeg har nu taget en ny, og der kom de samme strege , så ved ik hvor jeg står. Men uanset hvad er der kun 2 streger på en graviditets test ? 1 hvis den er negativ eller 2 hvor man er gravid. Det vil jeg da sige ?:/
Deedee91 skriver: Jeg har nu taget en ny, og der kom de samme strege , så ved ik hvor jeg står. Men uanset hvad er der kun 2 streger på en graviditets test ? 1 hvis den er negativ eller 2 hvor man er gravid. Det vil jeg da sige ?:/
en alm test eller?
prøv at smid et billed op det er meget nemmere....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128