Indgravering i vielsesringe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2014

Lunae

roenlund skriver:

I min står der "Taknemmelig 14.07.2012"

Taknemmelig kommer fra et lille vers min mand for mange år skrev til mig om at hjertet selv vælger og at han var taknemmelig over at vores hjerter har valgt hinanden

Der var ikke plads til mere end det, ellers havde der nok stået "jeg er taknemmelig"

Hvor er det fint og vildt personligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2014

Lunae

Maria-s skriver:

I min står der mandens fornavn og dato for vores vielse 

Er nysgerrig så spørger lige; hvorfor vil du helst ikke have hans navn i?? 

Grunden til at jeg helst ville finde på noget andet end navnet, er fordi at ringen er et arvestykke. Det har været min mormors ring, så synes på en eller anden måde at jeg hellere ville have noget andet. Fx "forevigt" og så datoen! Gir det mening eller er det plat?

Anmeld

12. april 2014

Lunae

LinLin skriver:

Hvorfor ikke navn?

I min står der bare navn og dato; RICKI 12.12.12

Grunden til at jeg helst ville finde på noget andet end navnet, er fordi at ringen er et arvestykke. Det har været min mormors ring, så synes på en eller anden måde at jeg hellere ville have noget andet. Fx "forevigt" og så datoen! Gir det mening eller er det plat?

Anmeld

12. april 2014

LinLin

Lunae skriver:

Det er i hvert fald ikke plat

Jeg synes bare det virker upersonligt at fravælge navn...

Anmeld

13. april 2014

AnneBJ

I min står der "to må man være 24.08-2014"

Der står det samme i min mands. Vi holder meget af verset:

to må man være til kys og til klem
to til at danse og sammen gå hjem
to til at skændes når man er vred
og to om at enes når man ønsker fred

og det siger rigtig meget om vores forhold. Vi havde kendt hinanden længe da vi blev gift, vi havde også fået barn og købt hus, så med vores bryllup ville vi gerne minde hinanden om, at vi er to om det - altid. Derfor den linie. Selve verset var også en slags genganger til brylluppet, både i hans tale til mig og i den sang jeg fik sunget for ham. Vores toastmaster læste verset op inden selve middagen begyndte og flere ting i den dur. Linjen i min ring vil altid minde mig om selve bryllupsdagen.

Anmeld

13. april 2014

Morgensol

I vores står der "amor vincit omnia <3 10-11-12"

(kærlighed overvinder alt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.