Fik du dreng eller pige ved brug af ægløsningstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fik du dreng eller pige ? Da du brugte ægløsningstest

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.428 visninger
12 svar
1 synes godt om
11. april 2014

Maja91

Hej derude

nu jeg lidt nysgerrig.

det siges jo at efter at ægløsningstestene bliver brugt mere og mere kommer der flere drenge

så er lidt nys om hvad i hverinde har oplevet.

kun folk der har taget sådan en test og blevet gravid skal svare

spændene hvad resultatet er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

Lilje82

Vi havbruget begge gange, og begge er drenge.

Anmeld

11. april 2014

-Sigrid-

Anonym91 skriver:

Hej derude

nu jeg lidt nysgerrig.

det siges jo at efter at ægløsningstestene bliver brugt mere og mere kommer der flere drenge

Der har altid været flere drenge, de er en smule mere skrøbelige end piger. Men en veninde har foralt mig at flere drenge overlever reagensglasbehandling 

Anmeld

11. april 2014

Jannieb

Anonym91 skriver:

Hej derude

nu jeg lidt nysgerrig.

Vi fik en dreng 

Anmeld

11. april 2014

Ka+Ma=Be

Jeg har stemt blankt, da jeg aldrig selv har brugt test, men min veninde brugte test og fik en dreng

Anmeld

11. april 2014

mpr

Anonym91 skriver:

Hej derude

nu jeg lidt nysgerrig.

Tror det er meget tilfældigt Nu er jeg på æl test fordi jeg er i behandling på hjemmerul men vi bliver jo rådet til at have sex en del gange også før vi får en positiv test og selvfølgelig på dagen vi får en sæden er jo i kvinden op til flere dage efter hvor y kromosomet dør hurtigere end x kromosomet så det er vist meget tilfældigt om man får en dreng eller en pige Men ved reagensglas behandling vil jeg måske tænke der er størst sandsynlighed for en dreng

Anmeld

11. april 2014

Maja91

Har bare hørt det med og læst at det er videnskabeligt bevist at drenge sæd svømmer hurtigst, men lever kortest, og piger svømmer langsomt, men kan virke i 4 dage.

og dem der så kun lige har sex på ægløsningsdagen har størst chance for en dreng, og hvis du har sex 2 dage inden ægl også ik mere før efter, så blir det en pige. Da drengene sæden er døde efter 1 døgn :-)

Anmeld

11. april 2014

Rødhætte

Anonym91 skriver:

Hej derude

nu jeg lidt nysgerrig.

Har brugt æl test begge gange og venter nu nr 2 dreng

Anmeld

11. april 2014

tarkoflen

-Sigrid- skriver:

Der har altid været flere drenge, de er en smule mere skrøbelige end piger. Men en veninde har foralt mig at flere drenge overlever reagensglasbehandling 

Det er da lidt sjovt, langt de fleste af dem jeg kender der har fået barn ved hjælp af ivf eller icsi, mig selv inkl. har fået piger

Jeg sidder og tænker og kan faktisk ikke lige komme i tanke om nogen der har fået drenge

Anmeld

11. april 2014

modesty

tarkoflen skriver:

Det er da lidt sjovt, langt de fleste af dem jeg kender der har fået barn ved hjælp af ivf eller icsi, mig selv inkl. har fået piger

Jeg sidder og tænker og kan faktisk ikke lige komme i tanke om nogen der har fået drenge

Det har jeg, og kan fortælle at drenge/pige ratioen ved IVF er fuldstændig den samme som ved almindelig befrugtning, hvilket også tilbageviser teorien med at hurtige/langsomme svømmere har en forbindelse til kønnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.