Hvornår følte du dig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
12 svar
10 synes godt om
11. april 2014

Sunsmile

Jeg er idag ca 5+1, så det er stadig helt nyt.
Men jeg har bare tænkt på hvornår i følte jer rigtig gravid. Var det med det samme eller ved scanning eller når maven voksede eller noget helt andet.
Bare nysgerrig, for jeg føler mig ikke rigtig gravid endnu, selvom jeg har symptomer og 4 positive tests.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

Lrm

Da kvalmen begyndte at komme!!

Anmeld

11. april 2014

Trekløver(:

Sunsmile skriver:

Men jeg har bare tænkt på hvornår i følte jer rigtig gravid. Var det med det samme eller ved scanning eller når maven voksede eller noget helt andet.
Bare nysgerrig, for jeg føler mig ikke rigtig gravid endnu, selvom jeg har symptomer og 4 positive tests.

Efter første scanning i uge 7. Men for alvor først da jeg mærkede liv

Anmeld

11. april 2014

stjernehimmel

Sunsmile skriver:

Jeg har trods positive test, meget svært ved at forholde mig til at jeg er gravid....

Jeg ved at det skyldes at jeg er skrækslagen for at miste igen....og det tror jeg der går længe inden går lidt væk 

men mine bryster, tissetrang og sult minder mig lidt om at der er et lille spire derinde.....

Anmeld

11. april 2014

modesty

Sunsmile skriver:

Omkring uge 7, da jeg fik kvalme og ømme bryster. 

Anmeld

11. april 2014

Anonymo

Sunsmile skriver:

Jeg følte mig først gravid da jeg fik ordenlig mave på, havde slet ingen symptomer 

Anmeld

11. april 2014

Sunsmile

Tak for de gode svar, jeg har overvejet en tidlig scanning for at bekræfte at der er liv. Tror jeg vil ha nemmere ved at forholde mig til at være gravid hvis jeg ser at der er noget derinde. Jeg skal til scanning hos gynækologen om 3 uger, men sys bare der er laaang tid til.

Anmeld

11. april 2014

Sunsmile

stjernehimmel skriver:

Jeg har trods positive test, meget svært ved at forholde mig til at jeg er gravid....

Jeg ved at det skyldes at jeg er skrækslagen for at miste igen....og det tror jeg der går længe inden går lidt væk 

men mine bryster, tissetrang og sult minder mig lidt om at der er et lille spire derinde.....

Jeg har også prøvet at miste og har derefter prøvet i næsten 2 år, så det er måske også lidt derfor jeg har svært ved at forholde mig til det.
Denne gang må være lykkens gang, så vi ka få os en julebaby

Anmeld

11. april 2014

NessaXenia

Da jeg nærmest sov ude på badeværelset med hovedet ned i toilettet :p

Efterfølgende da jeg fik enorm træthed, lavt bt, humørsvingninger og ligsmentssmerter..

Nu begynder maven at titte frem det gør også stor forskel
Og de 3 selvbetalte scanninger gjorde meget

Anmeld

11. april 2014

Sunsmile

NessaXenia skriver:

Da jeg nærmest sov ude på badeværelset med hovedet ned i toilettet :p

Efterfølgende da jeg fik enorm træthed, lavt bt, humørsvingninger og ligsmentssmerter..

Nu begynder maven at titte frem det gør også stor forskel
Og de 3 selvbetalte scanninger gjorde meget

Tak. Jeg sys ikke de ømme bryster og lidt fordøjelses problemer og lidt murren og højere puls/uro i kroppen er nok til at føle mig gravid. Men jeg tænker meget på om jeg skal ha en scanning i næste uge, men er det for tidligt når jeg er 5+5 til rigtigt at se noget?
Men sys bare jeg har brug for at se at der er noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.