Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kraftedme om ikke der er lidt blod og heeeeelt svagt brun/lyserødt når jeg tørrer mig 5+4 efter egne beregninger, nøjagtig som sidst For helvede noget lort!!
Please for mig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mor11 skriver: Kraftedme om ikke der er lidt blod og heeeeelt svagt brun/lyserødt når jeg tørrer mig 5+4 efter egne beregninger, nøjagtig som sidst For helvede noget lort!! Please for mig!
For at det er helt harmløst
Hold ved lille spir!
Tanker til dig
cwl skriver: Åh nej åh nej åh nej altså...Håber bare sådan for dig at den holder fast.. for dig
Åh nej åh nej åh nej altså...Håber bare sådan for dig at den holder fast.. for dig
Gør jeg også! Er lige kommet hjem og ligger nu bomstille på sofaen og tør ikke rejse mig af frygt for at det tager til
Samtidig dunker jeg mig selv i hovedet over at jeg har løftet for tungt, ræset afsted på cykel i grotesk modvind og 117 andre anstrengende ting hele ugen.! For f***** da, tænk hvis det er min egen skyld
Det er bestemt ikke din egen skyld.. Det er naturens gang!!
Mor11 skriver: Gør jeg også! Er lige kommet hjem og ligger nu bomstille på sofaen og tør ikke rejse mig af frygt for at det tager til Samtidig dunker jeg mig selv i hovedet over at jeg har løftet for tungt, ræset afsted på cykel i grotesk modvind og 117 andre anstrengende ting hele ugen.! For f***** da, tænk hvis det er min egen skyld
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128