5+4 og pletblod IGEN!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.282 visninger
21 svar
8 synes godt om
11. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kraftedme om ikke der er lidt blod og heeeeelt svagt brun/lyserødt når jeg tørrer mig  5+4 efter egne beregninger, nøjagtig som sidst  For helvede noget lort!! 

Please  for mig! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

FruStolpe

Mor11 skriver:

Kraftedme om ikke der er lidt blod og heeeeelt svagt brun/lyserødt når jeg tørrer mig  5+4 efter egne beregninger, nøjagtig som sidst  For helvede noget lort!! 

Please  for mig! 

For at det er helt harmløst

Anmeld

11. april 2014

Trekløver(:

Mor11 skriver:

Please  for mig! 

Anmeld

11. april 2014

JH12

alt hvad jeg kan...

Anmeld

11. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Please  for mig! 

Åh nej åh nej åh nej altså...

Håber bare sådan for dig at den holder fast..

for dig

Anmeld

11. april 2014

Chewy

Mor11 skriver:

Please  for mig! 

Hold ved lille spir!

Tanker til dig

Anmeld

11. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Åh nej åh nej åh nej altså...

Håber bare sådan for dig at den holder fast..

for dig

Gør jeg også! Er lige kommet hjem og ligger nu bomstille på sofaen og tør ikke rejse mig af frygt for at det tager til  

Samtidig dunker jeg mig selv i hovedet over at jeg har løftet for tungt, ræset afsted på cykel i grotesk modvind og 117 andre anstrengende ting hele ugen.! For f***** da, tænk hvis det er min egen skyld 

Anmeld

11. april 2014

Lrm

Det er bestemt ikke din egen skyld.. Det er naturens gang!!

Anmeld

11. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Gør jeg også! Er lige kommet hjem og ligger nu bomstille på sofaen og tør ikke rejse mig af frygt for at det tager til  

Samtidig dunker jeg mig selv i hovedet over at jeg har løftet for tungt, ræset afsted på cykel i grotesk modvind og 117 andre anstrengende ting hele ugen.! For f***** da, tænk hvis det er min egen skyld 

Årh nej søde, det må du ikke tænke.. Det er ikke din skyld, hvis du er ved at miste så er det fordi der er noget galt med fosteret. Ved godt det er svært og tænke, selv nu hvor det (måske) er anden gang det sker for dig.

Anmeld

11. april 2014

Babydrøm

Mor11 skriver:

Please  for mig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.