Jeg er bange :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.861 visninger
21 svar
4 synes godt om
11. april 2014

mortilfreja

Har siden mandag aften haft lidt lyserødt på papiret når jeg tørrede mig. Det aftog onsdag og var stort set væk. I går aftes var det så igen lyserødt. Ikke noget i trusseindlæget men stadig når jeg tørrer mig 

Jeg er 11+3... Hvad sker der? Er jeg ved at miste eller kan det godt forekomme??

Andre der har prøvet det??

Er vildt bange 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2014

FruStolpe

Jeg kan ikke svare på om du er ved at miste, men prøv at ring til lægen og fortæl det.

Jeg ved at min læge med sikkerhed ville sende til akut scanning.

Håber at baby har det dejligt og det bare er lidt sarte slimhinder

Anmeld

11. april 2014

mortilfreja

Ja håber oz bebs har det godt..

Er bare så nervøs.. Kan slet ik slappe af.

Er der ingen der har prøvet det hvor alt gik godt?

Anmeld

11. april 2014

GUSO

Hånden på hjertet så tror jeg ikke du er ved at miste, men jeg kan jo ikke garantere noget, hvis du er utryg syntes jeg du skal kontakte din læge som kan hjælpe dig, jeg for sarte slimhinder Camilla

Anmeld

11. april 2014

mortilnoahogmelina

Jeg har prøvede det under begge graviditeter .
Faktisk under alle mine graviditeter har kun to børn . Har været gravid 4 gange . 1 mistede en abort og to børn . Jeg har blødt under dem alle .

Anmeld

11. april 2014

Sandratoft

mortilfreja skriver:

Ja håber oz bebs har det godt..

Er bare så nervøs.. Kan slet ik slappe af.

Er der ingen der har prøvet det hvor alt gik godt?

Jeg blødte nogle gange i første trimester, og det var både på papiret og så det dryppede ned i toilettet. 

Der var intet galt, blot sarte slimhinder Kom også til en akutscanning der viste en ganske levende baby, og er i uge 28 i dag

Har du ondt i maven?

Anmeld

11. april 2014

mortilfreja

Sandratoft skriver:

Jeg blødte nogle gange i første trimester, og det var både på papiret og så det dryppede ned i toilettet. 

Der var intet galt, blot sarte slimhinder Kom også til en akutscanning der viste en ganske levende baby, og er i uge 28 i dag

Har du ondt i maven?

Har ikke ondt nej, men synes det mudrer lidt dernede 

Men har haft dårlig mave siden søndag så kan ik sige om det er derfor...

Anmeld

11. april 2014

Sandratoft

mortilfreja skriver:

Har ikke ondt nej, men synes det mudrer lidt dernede 

Men har haft dårlig mave siden søndag så kan ik sige om det er derfor...

Har du svamp? Det kan give sarte slimhinder. Graviditeten i sig selv giver også sarte slimhinder, så de små blodkar sprænger nemt under anstrengelse, f.eks. under toiletbesøg

Anmeld

11. april 2014

modesty

mortilfreja skriver:

Har siden mandag aften haft lidt lyserødt på papiret når jeg tørrede mig. Det aftog onsdag og var stort set væk. I går aftes var det så igen lyserødt. Ikke noget i trusseindlæget men stadig når jeg tørrer mig 

Jeg er 11+3... Hvad sker der? Er jeg ved at miste eller kan det godt forekomme??

Andre der har prøvet det??

Er vildt bange 

De fleste læger vil ikke scanne i sådan en situation, da der alligevel ikke er noget de kan gøre.

det er meget normalt at bløde under graviditet, mener at det er cirka en fjerdedel der gør det. Du er ret tæt på der hvor du ellers skulle have haft din menstruation, så det kan være derfor. Jeg blødte både omkring uge 8 og uge 12. 

For at det er ingenting

Anmeld

11. april 2014

mortilfreja

Sandratoft skriver:

Har du svamp? Det kan give sarte slimhinder. Graviditeten i sig selv giver også sarte slimhinder, så de små blodkar sprænger nemt under anstrengelse, f.eks. under toiletbesøg

Ved ik om jeg har sarte slimhinder men Ja det startede efter toiletbesøg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.