Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CAWI skriver: Vil helt klart anbefale POPlic service.De er virkelig VIRKELIG gode.Det er alle sange man kan synge med på, og de er gode til at få publikum/gæster op af stolene.De apiller f.eks. Danser med drenge, men også Coldplay.Man kan aftale en spille liste med dem.Deres prisleje ligge omkring dit budget
Vil helt klart anbefale POPlic service.De er virkelig VIRKELIG gode.Det er alle sange man kan synge med på, og de er gode til at få publikum/gæster op af stolene.De apiller f.eks. Danser med drenge, men også Coldplay.Man kan aftale en spille liste med dem.Deres prisleje ligge omkring dit budget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Malene76 skriver: Vi havde Trio de Luxe til at spille til vores bryllup. De var super gode og dansegulvet var aldrig tomt. God fest. Det er en dag man aldrig glemmer. Kh. Malene
Vi havde Trio de Luxe til at spille til vores bryllup. De var super gode og dansegulvet var aldrig tomt. God fest. Det er en dag man aldrig glemmer.
Kh. Malene
blankholm skriver: Min bror har et band og spiller meget til bryllupper Send en privat besked for nummer
Min bror har et band og spiller meget til bryllupper
Send en privat besked for nummer
FruOlsen skriver: Jeg kender flere fra bandet fiveontherun.dk og de er alle seriøse og dygtige musikere. Og jeg mener de er inden for jeres budget der ligger også både musik og billeder på hjemmesiden
Jeg kender flere fra bandet fiveontherun.dk og de er alle seriøse og dygtige musikere. Og jeg mener de er inden for jeres budget der ligger også både musik og billeder på hjemmesiden
Anonym skriver: Tak. Det lyder som noget for os.. Er de fra Jylland eller Sjælland?
Tak. Det lyder som noget for os.. Er de fra Jylland eller Sjælland?
Anonym skriver: Tak for forslaget.. Er han fra Sjælland?
Tak for forslaget.. Er han fra Sjælland?
ja det er han, men han kører i hele landet
Tak for tippet.. dem har jeg aldrig hørt om.. Er fra Sjælland.. Havde tænkt at de skal kunne spille hits man kender fra dansk 70'erne til nyt rock..
Gas og vand fra frederikssund. De er rigtig fede.
http://www.gasogvand.com/default.html
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128