hvad passer til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

N&N

Jeg kan bedre lide Astrid. Så Jeg vil sige Astrid Elina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

LinLin

Alberte Elvira?

Anmeld

10. april 2014

JH12

LinLin skriver:

Alberte Elvira?

Tror desværre Elvira bliver for specielt for kæresten... men bestemt også en mulighed hvis det stod til mig :-)

Anmeld

10. april 2014

BabyMus

JH12 skriver:

Det er bestemt også nogle gode navne. .
Jeg er personligt bare helt vild med pige navne som starter med E, og kæresten synes E navne skal være mellemnavne, medmindre jeg kan komme med et som er gammeldags og som bare passer perfekt med alma, og indtil videre har han sagt nej til alle.

Der var en Edith i den børnehave jeg arbejdede i. Ved ikke om det er noget? Ellers synes jeg også at Alma og Ella kunne være rigtig sødt sammen. (:

Anmeld

10. april 2014

LinLin

JH12 skriver:

Tror desværre Elvira bliver for specielt for kæresten... men bestemt også en mulighed hvis det stod til mig :-)

Jeg har heller ikke været sådan specielt vild med det men nu hedder min venindes datter det og det passer bare perfekt til hende

Anmeld

10. april 2014

JH12

BabyMus skriver:

Der var en Edith i den børnehave jeg arbejdede i. Ved ikke om det er noget? Ellers synes jeg også at Alma og Ella kunne være rigtig sødt sammen. (:

Ella er også rigtig sødt og det vil gå rigtig godt sammen, men kæresten hader navnet ..

Anmeld

10. april 2014

EAF

JH12 skriver:

Herhjemme snakker vi navne til nåe vores store pige engang skal være store søster.
Hvis det bliver en dreng er vi helt enige om Anton..

pigenavne er værre, hvad synes i?

Astrid Elisabeth? 

Esther Agathe? 

Elisa Agnes? 

Augusta Elisabeth? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.