Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Overskriften taler vidst for sig selv. Er interesseret i at høre fra dem som er på su og samlevende med en anden som er på su.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Overskriften taler vidst for sig selv. Er interesseret i at høre fra dem som er på su og samlevende med en anden som er på su.
Da jeg boede sammen med min datters far og vi begge var på su betalte vi 291kr
Zelinasmor skriver: Da jeg boede sammen med min datters far og vi begge var på su betalte vi 291kr
Okay, det var ikke meget
LinLin skriver: Jeg havde fuld friplads til David i dagpleje da jeg var på su - og også da jeg boede sammen med hans far der var på elevløn...
Jeg havde fuld friplads til David i dagpleje da jeg var på su - og også da jeg boede sammen med hans far der var på elevløn...
Okay. I det her tilfælde er det ikke faren jeg bor sammen med, ved ikke om det gør nogen forskel
Det fulde beløb, jeg er studerende
2 x børnehavebørn = 1600,-
1 x dagplejebarn = 2560,-
I alt pr. mdr. 4160,-
Vi er begge på su og betaler 220kr til vuggestue... En dejlig post at spare lidt på når der ikke er så mange penge i kassen
Anonym skriver: Okay. I det her tilfælde er det ikke faren jeg bor sammen med, ved ikke om det gør nogen forskel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128