(marts) Flere børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Henni

Jeg synes det er meget mærkeligt at være mor,  jeg nyder det i fulde drag, men jeg tror stadig ikke at det er gået op for mig. Min søster venter nr 2 og har termin 10 marts og Kris' fars søster skal have første barn med termin 22 januar. Nu sidder jeg jo så her og tænker om jeg kan nøjes med kun at få er barn .
Da jeg var gravid havde jeg ikke en speceil god oplevelse og jeg nød det faktisk ikke rigtig. Jeg svor dengang at jeg skulle ikke have flere børn og sådan havde jeg det også efter at Kristopher blev født. Det er Først nu hvor jeg virkelig tænker at selvfølgelig skal jeg da have flere. Jeg er ikke skruk eller noget og jeg kan sagtens vente 5 åt med at få flere, men jeg vil virkelig gerne have de kommer.

Hvordan har i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Muffinmus

TJa, jeg vil gerne have 3 stk...så håber manden kan lokkes lidt med den sidste engang
Og nej, du hyggede dig ikke som gravid, husker alle dine beklagende indlæg hele tiden. Den rene elendighed og du håbede og troede næsten konstant du var i fødsel fra uge 35
Men, det kan sagtens være du får en helt anderledes og skøn graviditet næste gang...mine 2 ungers har været helt forskellige og det var klart nr 2 der var den bedsteSå måske bliver det bare en helt anden oplevelse, især hvis du har en fyr med dig næste gang der rent fkatisk gerne vil og kan tage ansvaret..det tror jeg vil gøre en kæmpe forskel.

Anmeld

9. august 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg har 2 dejlige skønne unger og jeg var slet ikke i tvivl efter, at have født Luka, at jeg ville have en til. Jeg havde en fantastisk fødsel første gangi forhold til fødsel nr. 2.

Planen er, at vi ikke skal have flere børn. Der er jo kun 15 mdr. mellem Luka og Lina, og det er hårdt arbejde selvom ungerne er dejlig nemme.

Men når det så er sagt vil jeg da ikke udelukke på et tidspunkt, at jeg gerne vil have nr. 3. Jeg er dog ikke sikker på, at jeg kan få min mand på ideen. Jeg er 36 år og min mand fylder 38 på torsdag, så det er jo ikke tiden, at vi har med os.

Kh.
Katja

Anmeld

10. august 2009

D.B.L

Hmm lige nu vil jeg bare nyde de to prinsesser jeg allerede har.

Men om en 3 måske 4 år vil jeg rigtig gerne have en mere. Jesper vakler lidt, men er ikke afvisende. Men Har planer om at skulle starte ny uddannelse efter barsel, så tid og overskud til en mere bliver der ikke men det står på

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Jeg har altid vidst at jeg ville have børn, men havde ikke rigtig forstillet mig antallet, bare mere end en (er selv enebarn). Min mand ville helt klart have minimum 3 børn og selvom det i starten lød af mange, vænnede jeg mig alligevel til tanken. Efter vi har fået Linus, som vi begge er enige om er verdens dejligste dreng, er min mand begyndt at synes at 3 er mange. Tror ikke at han havde forstillet sig hvor meget det arbejde der er med sådan et spædbarn (og tro mig han hjælper godt til). Nu havde han i 9 år forinden overbevist mig om at vi skulle have 3 og så trækker han bare i land (skal måske lige nævnes at Linus var rigtig hård i starten og græd det meste af en dag) . Vi er blevet enige om at vi i alt fald skal have en mere, da jeg mener at søskende må være en af de største gaver du kan give et barn, bortset fra masser af kærlighed. Den tredje er det nu blevet mig der prøver at overbevise ham om, men nu må vi se .

knus Michelle

Anmeld

11. august 2009

Mca<3

Herhjemme er det slut ,, Jeg har 3 ,, Kæresten har 1 og han er godt tilfreds

Anmeld

11. august 2009

louisepigen23

jeg vil gerne om nogle år have mindst en måske to børn mere... men lige nu mener min kæreste ikke vi skal have flere, men som jeg siger til ham det kan jo være han ombestemmer sig om nogle år... i hope

Anmeld

11. august 2009

Mira0911

Hvis jeg skal have et flere børn, bliver det kun 1 mere... Har fået høvl på høvl over at det ville være rigtig synd for Julie at hun ikke fik en bror/søster... Det ville være så synd hvis hun skulle være enebarn og jeg kunne bare ikke være det bekendt....

Efter jeg har født, ville jeg da helt klart gerne have en mere....

Anmeld

11. august 2009

Misjelle

Dutte84 skriver:

Hvis jeg skal have et flere børn, bliver det kun 1 mere... Har fået høvl på høvl over at det ville være rigtig synd for Julie at hun ikke fik en bror/søster... Det ville være så synd hvis hun skulle være enebarn og jeg kunne bare ikke være det bekendt....

Efter jeg har født, ville jeg da helt klart gerne have en mere....

Enebørn klarer sig lige så fint som børn med søskende, det er jeg sikker på. Du skal gøre fuldstændig som du ønsker. Grunden til at jeg rigtig gerne vil give Linus søskende, er at jeg er enebarn og har kun min mor og min stedfar tilbage på min side af familien. Jeg kan blive helt nervøs når jeg tænker på at de en dag ikke er her mere og ville ønske at jeg havde en eller flere søskende at dele livet med bagefter. Jeg ved udmærket godt at bare fordi man er søskende er det ikke ens betydende med at man kommer godt ud af det, men de fleste har dog et bånd. Det er først efter at jeg er blevet voksen jeg har tænkt over det med søskende da jeg var yngre, var det ikke noget der gik mig på .

Knus Michelle, som synes du skal gøre det der passer bedst til din familie og ikke hvad andre synes

Anmeld

14. august 2009

Diana...

Jep jeg skal have en mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.