Læge med ind over.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. april 2014

melila

Hej piger 

Jeg er gravid i uge 12 og skal ha en

læge med ind over min graviditet hele vejen igennem. Jeg blev kørt ned på motor cykel sidste sommer og fik en del alvorlige og fatale skader. Riget som har kørt min sag og der hvor jeg er blevet opereret gav mig for få måneder siden grønt lys til at kunne genneføre en graviditet. Men nu skal jeg gennem hele forløbet tilses af en læge for at sikre det hele bliver holdt på plads og ryggen kan bære det. Andre der har prøvet lign? Og hvor mange gange bliver man tilset? Er spændt på at se hvad de siger i morgen :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

tweety2060

melila skriver:

Hej piger 

Jeg er gravid i uge 12 og skal ha en

læge med ind over min graviditet hele vejen igennem. Jeg blev kørt ned på motor cykel sidste sommer og fik en del alvorlige og fatale skader. Riget som har kørt min sag og der hvor jeg er blevet opereret gav mig for få måneder siden grønt lys til at kunne genneføre en graviditet. Men nu skal jeg gennem hele forløbet tilses af en læge for at sikre det hele bliver holdt på plads og ryggen kan bære det. Andre der har prøvet lign? Og hvor mange gange bliver man tilset? Er spændt på at se hvad de siger i morgen :-) 

Ingen erfaring men ønsker dig det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.