Elev og graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. april 2014

Anonym trådstarter

Hej kvinder!
Håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig!
Jeg er 2 måneder henne, og fandt i samarbejde med min læge ud af, at jeg desværre er nødsaget til at blive sygemeldt fra jobbet. Det er desværre for anstrengene for fostret da der er for mange trapper.. Øv.
Ved i hvad det har af indflydelse på jobbet da jeg er elev under 25??
Jeg har termen til november, og min elevtid ville slutte marts15, men bliver så udskudt 1 år, da jeg tager på barsel.
Hvis jeg nu er sygemeldt resten af graviditeten, er det så noget jeg skylder dem efter barslen???

Kærlig hilsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

vi havde en elev der kom til skade og var sygemeldt 2 måneder, der var snak om at hans elevtid måske skulle forlænges med de 2 måneder. Hvis du er sygemeldt helt til november er det jo ret lang tid af din elevtid der går tabt, og det er nok ikke helt uvæsentligt for din uddannelse  

Anmeld

10. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

vi havde en elev der kom til skade og var sygemeldt 2 måneder, der var snak om at hans elevtid måske skulle forlænges med de 2 måneder. Hvis du er sygemeldt helt til november er det jo ret lang tid af din elevtid der går tabt, og det er nok ikke helt uvæsentligt for din uddannelse  

Tak for svar! Må prøve at ringe til HK :-)

Anmeld

10. april 2014

Savvy

Jeg er i samme situation, men hos min arbejdsgiver blev jeg forlænget det siger HK - Arbejdsgiveren (Med mindre det er kommunerne) så er din kontrakt jo bindende og du skal afslutte din elevtid med en svendeprøve og at du får baby i mellem kan ingen forhindre dig i - nu ved jeg ikk hvorledes du er ansat, jeg er i staten og HK siger jeg ska forlænges i elevtiden + barsel - håber det kunne hjælpe

Anmeld

10. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hej kvinder!
Håber virkelig nogen af jer kan hjælpe mig!
Jeg er 2 måneder henne, og fandt i samarbejde med min læge ud af, at jeg desværre er nødsaget til at blive sygemeldt fra jobbet. Det er desværre for anstrengene for fostret da der er for mange trapper.. Øv.
Ved i hvad det har af indflydelse på jobbet da jeg er elev under 25??
Jeg har termen til november, og min elevtid ville slutte marts15, men bliver så udskudt 1 år, da jeg tager på barsel.
Hvis jeg nu er sygemeldt resten af graviditeten, er det så noget jeg skylder dem efter barslen???

Kærlig hilsen

Jeg vil bestemt tro den bliver forlænget.

Det ville den gøre i mit fag, hvilket jeg også ville synes var mærkeligt hvis ikke man forlængede, da du jo ikke kan lære i den periode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.