Så I de programmer på tv2?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. april 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Her først på året var der nogle programmer på tv2 hvor de testede forskellige kure. Nogen der så dem og kan fortælle lidt om resultaterne? Eller som ved om man kan se dem igen nogen steder?

Vil også gerne vide hvilke kure I har succes med. Overvejer dukan, 5:2 og stenalderkost, men ved ikke hvad der er bedst og "nemmest" Jeg skal tabe 5-10 kg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Isabella_mor

Tv2 play. Der kan man se det. 

Anmeld

10. april 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Isabella_mor skriver:

Tv2 play. Der kan man se det. 

Mange tak

Anmeld

10. april 2014

LEJ

Frederikke80 skriver:

Her først på året var der nogle programmer på tv2 hvor de testede forskellige kure. Nogen der så dem og kan fortælle lidt om resultaterne? Eller som ved om man kan se dem igen nogen steder?

Vil også gerne vide hvilke kure I har succes med. Overvejer dukan, 5:2 og stenalderkost, men ved ikke hvad der er bedst og "nemmest" Jeg skal tabe 5-10 kg.

Jeg har haft meget gode erfaringer med at skære mange af de store stivelsesprodukter væk. Dvs. alle korn produkter (brød,ris,pasta, chips osv), sukker (sodavand, saftevand, slik) og kartofler. 

Og i stedet spise en massssssssssssse grønt, frugt, kød, fisk, æg, nødder, frø og kerner.  

Anmeld

10. april 2014

L&V

Frederikke80 skriver:

yeps jeg så dem alle.. 5:2 var den der viste sig sundest og mest effektiv..
Jeg køre selv en blanding af LCHF og 5:2. Det har dog været gået lidt i stå men nu ska jeg op på hesten igen

Anmeld

10. april 2014

*Pingvinen*

Frederikke80 skriver:

Hvis det var nemt, var der ikke så mange overvægtige
Jeg har været på stenalderkost i 5 mdr nu. Jeg har tabt mig over 6 kg og er så fint tilfreds. Det var været en omlægning og jeg nyder det. Jeg var i mit normale BMI, da jeg startede, så jeg er fint tilfreds med ca et kg pr måned.
Jeg har også prøvet 5:2 kuren, men den er svær for mig at kombinere med mit motion og det at jeg via min stenalderkost er vant til at være mæt.

Anmeld

10. april 2014

Bertris

Frederikke80 skriver:

Det program var en ren joke
deltagerne er nøje udvalgt, og kun filmet på de rigtige tidspunkter, og det hele er så fake sat op.

- Men vil sige at for dem jeg kender der har afprøvet de forskellige kurer har 5:2 og dukan været effektiv, den billigste må dog være 5:2
dukan er MEGET dyr, og det skulle stenalder kosten også være

Anmeld

10. april 2014

BabyMus

LEJ skriver:

Jeg har haft meget gode erfaringer med at skære mange af de store stivelsesprodukter væk. Dvs. alle korn produkter (brød,ris,pasta, chips osv), sukker (sodavand, saftevand, slik) og kartofler. 

Og i stedet spise en massssssssssssse grønt, frugt, kød, fisk, æg, nødder, frø og kerner.  

Jeg hopper med her! Har også givet mig rigtig gode resultater at skære alle de ting væk.

Anmeld

15. april 2014

*Pingvinen*

LEJ skriver:

Du kan jo næsten kalde det stenalderkost
Mangler bare lige at skrive fedt på(smør, fløde, gode olier, creme fraiche, yoghurt naturel - alle med max fedt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.