Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muhmi skriver:
ønskebørn74 skriver: Tvillinge drenge er bare det bedste..
Tvillinge drenge er bare det bedste..
mbbuch skriver: Stort tillykke Jeg venter også tvillinger (6/6-14) dreng og pige
Stort tillykke Jeg venter også tvillinger (6/6-14) dreng og pige
Ayasmor skriver: Fantastisk Stort tillykke med de 2 drenge Og det er da slet ikke tosset, at de indtil nu er større end deres alder
Fantastisk Stort tillykke med de 2 drenge Og det er da slet ikke tosset, at de indtil nu er større end deres alder
siw84 skriver: Mange tak Ja det er faktisk lidt betryggende at de er lidt større. Så ved man da de trives og får det næring de skal have
Mange tak Ja det er faktisk lidt betryggende at de er lidt større. Så ved man da de trives og får det næring de skal have
siw84 skriver: Ja vi var til kønsscanning idag og se vores 2 guldklumper De har det rigtig godt og vokser som de skal Vi så lynhurtigt at det var 2 dejlige drenge vi venter os Vi er rigtig glade og det er storebror også. Han glæder sig meget til at sine små lillebrødre kommer ud De er begge lidt større end i forhold til hvor langt henne jeg er. Er 17+2 og de svarede til 17+5. Så de vokser godt og det er jo dejligt
Ja vi var til kønsscanning idag og se vores 2 guldklumper De har det rigtig godt og vokser som de skal Vi så lynhurtigt at det var 2 dejlige drenge vi venter os Vi er rigtig glade og det er storebror også. Han glæder sig meget til at sine små lillebrødre kommer ud De er begge lidt større end i forhold til hvor langt henne jeg er. Er 17+2 og de svarede til 17+5. Så de vokser godt og det er jo dejligt
Skøn update tillykke med de to drenge
Tillykke med de to bøller
Tillykke! ! ♥
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128