Så er det vidst ved at være tid til endnu en update. Forrige søndag overtog vi langt om længe vores hus og har siden da ligget vandret med at få gjort det klar med maling osv. Heldigvis passede det godt med mit arbejde, hvor jeg kunne bytte en vagt væk, hvilket betød, at jeg havde fri indtil i dag

På lørdag flytter vi ind derude... og jeg glæææææder mig

Mht. Maven så har det stået ret stille med at vokse siden 14+ hvilket er helt okay. Så kan det jo være, at den alligevel ikke bliver så gigantisk

Jeg er nu 17+4 og har det stadig godt. Jeg forsøger at holde træningen ( som har været på standby mens siden vi overtog hus) og det går fint på jobbet. Kun nattevagterne er hårde, hvilket jeg må se pp hen af vejen, hvordan jeg klarer. Ellers må det næsten hedde kun dagvagter indtil barsel.
D. 25. skal vi til MD-scanning og efterfølgende lægesamtale. Samtalen er grundet min kroniske sygdom, der overraskende nok aldrig har været mere i ro end nu

Det er rigtig dejligt men også trygt, at jeg følges lidt tættere nu og ikle har lægerne så langt væk, hvis min sygdom atter blusser op

Den kommende storesøster glæder sig rigtig meget og taler dagligt med maven, det er så hyggeligt. Hun glæder sig dog endnu mere til at kunne mærke den lille sparke. Jeg har k noget tid mærket den lille fisn derinde og i mandags mærkede jeg det første gang udenpå. Min kæreste mærkede det desværre ikke trods tålmodigheden

Har ikke styr på vægten, måske jeg har taget lidt på? Brysterne er i hvert fald blevet større

Og nu til slut..... billedet

Det er fra her til aften så 17+4
Hilsen Sara 2. gangs
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld