Hjælp :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
6 svar
2 synes godt om
9. april 2014

Trinebaby

Hej D' damer
Jeg sad og kiggede på sosu's hjemmeside , og under hovedforløbet står der at man evt kan springe grundforløbet over hvis man fx har en anden erhvervuddannelse grundforløb , hvad er det for grundforløb man så kan bruge ? håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Hej D' damer
Jeg sad og kiggede på sosu's hjemmeside , og under hovedforløbet står der at man evt kan springe grundforløbet over hvis man fx har en anden erhvervuddannelse grundforløb , hvad er det for grundforløb man så kan bruge ? håber nogen kan hjælpe

Jeg har tiende klasse som jeg sagtens har kunne bruge på at komme ind på hovedløbet. Men også hg grundforløb.

Anmeld

9. april 2014

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Jeg har tiende klasse som jeg sagtens har kunne bruge på at komme ind på hovedløbet. Men også hg grundforløb.

Okay men tænker om der er andre grundforløb man kan bruge ellers må jeg finde til dem i morgen

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

Okay men tænker om der er andre grundforløb man kan bruge ellers må jeg finde til dem i morgen

Tror nok du kan bruge alle

Anmeld

9. april 2014

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Tror nok du kan bruge alle

For der hvor jeg vil tage har de kun lige pt grundforløb der tager 40 uger og det gider jeg ikk

Anmeld

9. april 2014

MorTilEn2013Dreng

Trinebaby skriver:

For der hvor jeg vil tage har de kun lige pt grundforløb der tager 40 uger og det gider jeg ikk

Det kan jeg godt forstå. Men prøv og ring ud og hør

Anmeld

9. april 2014

Trinebaby

MiichellaMalou skriver:

Det kan jeg godt forstå. Men prøv og ring ud og hør

Gør det i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.