18+0. Første gangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.459 visninger
2 svar
6 synes godt om
9. april 2014

LEJ

Så gik endnu en uge. 

Synes tiden er laaang lige for tiden, men jeg har også haft læse ferie i næsten 14 dage nu og det er bare ikke det mest spændende i verden. 

Nå men, jeg oplever stadig ikke rigtig nogle gener. Det eneste er, når jeg har været for meget i haven og op og ned i knæ, så får jeg sådan en tyngende fornemmelse nederst i maven. Tolker det som er tegn på, at jeg skal stoppe for den dag og holde mig i ro resten af dagen og så går det også væk igen 

Her er et nyt billed. Der er ikke sket noget fra sidste uge af. Hverken på vægten eller med målebåndet. Men det er også kun dejligt nok synes jeg. Ellers ved jeg ikke hvor jeg ville ende 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Ayasmor

LEJ skriver:

Så gik endnu en uge. 

Synes tiden er laaang lige for tiden, men jeg har også haft læse ferie i næsten 14 dage nu og det er bare ikke det mest spændende i verden. 

Nå men, jeg oplever stadig ikke rigtig nogle gener. Det eneste er, når jeg har været for meget i haven og op og ned i knæ, så får jeg sådan en tyngende fornemmelse nederst i maven. Tolker det som er tegn på, at jeg skal stoppe for den dag og holde mig i ro resten af dagen og så går det også væk igen 

Her er et nyt billed. Der er ikke sket noget fra sidste uge af. Hverken på vægten eller med målebåndet. Men det er også kun dejligt nok synes jeg. Ellers ved jeg ikke hvor jeg ville ende 

Super fin mave

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

LEJ skriver:

Så gik endnu en uge. 

Sikke en fin lille mave Jeg tog kun mavebilleder hver anden uge, da man så bedre kunne se forskellen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.