Er dette en vielsesring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
13 svar
13 synes godt om
9. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg har arvet denne ring af min afdøde mormor og vil gerne bruge den som vielsesring. Den skal udvides, så den passer mig. Det er faktisk tre ringe, men synes den blir for tynd hvis man kun bruge den med stenene.

Men kan den gå som en vielsesring eller hvad tænker i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Leneur

Anonym skriver:

Jeg har arvet denne ring af min afdøde mormor og vil gerne bruge den som vielsesring. Den skal udvides, så den passer mig. Det er faktisk tre ringe, men synes den blir for tynd hvis man kun bruge den med stenene.

Ja det kan du sagtens. Den er da flot

Anmeld

9. april 2014

Valle81

Ja, det er det i den grad

SMUK`

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Ja det kan du sagtens. Den er da flot

Årh tak lige hvad jeg ønskede at høre! Har siddet og nedstirret nettet for at finde en ring, men hver gang vender jeg tilbage til denne! Den har en stor betydning for mig og er enkel, men samtidig fin!

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ja, det er det i den grad

SMUK`

Tak

Anmeld

9. april 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Fantastisk at have en vielsesring med sådan en historie og betydning for dig  Det er da virkeligt at ære din mormor

Den SKAL du da bruge 

Monica 

Anmeld

9. april 2014

Leneur

Anonym skriver:

Årh tak lige hvad jeg ønskede at høre! Har siddet og nedstirret nettet for at finde en ring, men hver gang vender jeg tilbage til denne! Den har en stor betydning for mig og er enkel, men samtidig fin!

Det var da så lidt.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Fantastisk at have en vielsesring med sådan en historie og betydning for dig  Det er da virkeligt at ære din mormor

Den SKAL du da bruge 

Monica 

Jeg håber bare at den kan udvides til min str. Har sgu lidt tykke fingrer

Anmeld

9. april 2014

Maria-s

Smuk ring, enig med de andre 

Går selv med min mormors vielsesring som forlovelsesring. Fik den af min mormor da jeg fødte min søn. Min mand har senere fået sat sten i den og ville give mig den i 30 års fødselsdagsgave, men valgte så at fri med den efterfølgende  

En ring med masser af historie og sjæl som betyder rigtig meget for mig, også fordi min kære (og savnet), afdøde morfars navn står i den 

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Maria-s skriver:

Smuk ring, enig med de andre 

Går selv med min mormors vielsesring som forlovelsesring. Fik den af min mormor da jeg fødte min søn. Min mand har senere fået sat sten i den og ville give mig den i 30 års fødselsdagsgave, men valgte så at fri med den efterfølgende  

En ring med masser af historie og sjæl som betyder rigtig meget for mig, også fordi min kære (og savnet), afdøde morfars navn står i den 

Ringen betyder nemlig også virkelig meget for mig, fordi min morfar købte den til min mormor efter at han var blevet syg vi har valgt at vi skal giftes på hans fødselsdag. Efter datoen var fastsat døde min mormor, så derfor betyder det sindsygt meget at få hende med i form af ringen også!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.