ikke igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

Kay

Anitta Kristiansen skriver:

Det er surt med sygmelding, men vigtigst er at dig og dit barn har det det godt.

Ja og lige pt har jeg det i alt fald ikke godt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

Frk.S

9. april 2014

Carina:-)

Åh av

Kender godt til dårlig samvittighed,men dit helbred er vigtigst 

Anmeld

9. april 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Åh av

Kender godt til dårlig samvittighed,men dit helbred er vigtigst 

Ja... Og øv det er slemt i dag 

Anmeld

9. april 2014

Pige2009

Hvor er det bare træls for dig. Det er vigtigste som jeg ser det her er, at det på ingen måder er din skyld. Du skal bare sørge for at passe på dig selv og den lille i maven

Anmeld

9. april 2014

CH2012

Kay skriver:

ja... min chef er bare ret god til at give dårlig somvittighed... og føler jeg svigter mine kollegaer... men jeg erkun ansat i vikariat indtil 30  maj... 

Okay. Det er selvfølgelig rigtig øv. Men tag det fra en som også har stået i en situation, hvor jeg følte at intet jeg gjorde var godt nok (fordi det var også det jeg fik af vide - af en rigtig dårlig arbejdsplads) - der er ikk noget at gøre ved det. Du skal passe på dig selv, lytte til dig selv og passe på bebs. Tænk hvis du mistede (igen) - pga. arbejdet. Det er sat på spidsen, det ved jeg godt... Men det lyder som om det er noget du har en del tanker omkring - denne situation og at det gør dig øv.
Men i sidste ende (det lyder måske hårdt/firkantet) er det kun et job. Og ja - det er skide ærgerligt - men der er ingen grund til at dunke dig selv oveni hovedet. Også noget jeg har måtte lære... og stadig er igang med at lære...

Hvis du har nogle gode kollegaer - så fortæller de dig det samme

Anmeld

10. april 2014

Anitta Kristiansen

Kay skriver:

Ja og lige pt har jeg det i alt fald ikke godt... 

Nej så er det bedre du får plejet dig selv så du kan få det godt.

Anmeld

10. april 2014

Kay

CH2012 skriver:

Okay. Det er selvfølgelig rigtig øv. Men tag det fra en som også har stået i en situation, hvor jeg følte at intet jeg gjorde var godt nok (fordi det var også det jeg fik af vide - af en rigtig dårlig arbejdsplads) - der er ikk noget at gøre ved det. Du skal passe på dig selv, lytte til dig selv og passe på bebs. Tænk hvis du mistede (igen) - pga. arbejdet. Det er sat på spidsen, det ved jeg godt... Men det lyder som om det er noget du har en del tanker omkring - denne situation og at det gør dig øv.
Men i sidste ende (det lyder måske hårdt/firkantet) er det kun et job. Og ja - det er skide ærgerligt - men der er ingen grund til at dunke dig selv oveni hovedet. Også noget jeg har måtte lære... og stadig er igang med at lære...

Hvis du har nogle gode kollegaer - så fortæller de dig det samme

Tror nu ik jeg ville mistepå grund af mit bækken... Men kunne ende ud i ikke at kunne gå og det er ret uholdbart med Elna i huset... Og ja... Skal ringe til min chef i dag og fortælle hende at jeg skal sygemeldes... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.