gode råd modtages med kyshånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.339 visninger
16 svar
5 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.

- det er sådan at min mand elsker at få et blowjob.

Mit problem er bare at jeg får bræk fornemmelse ligeså snart hans 'safter' rammer min mund. Det følels ubehageligt og kan ikke holde op med bræk lydene og fornemmelserne. Har bedt ham pænt om at holde så meget igen han overhovedet kan. Men der sker jo slipper. Vil så gerne kunne tilfredsstille ham på det punkt, i og med at han også slikker mig.

Nogen der har et godt råd til hvad jeg skal gøre.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

fo82

Jeg skal lige forstå den ret - producerer han meget præsæd eller er vi ude i at han kommer i munden på dig?

jeg må indrømme at jeg elsker at give min mand blowjob - der er bare lige det aber dabei - at det der med at komme ikke kommer til at foregå i min mund - jeg kan simpelthen ikke - så afslutningen er altid med hånd (hvis altså ikke bj er en del af forspillet)

så mit råd: drop at have det i munden hvis du ikke kan (jeg har også forsøgt at lære det) enten kan man eller også kan man ikke.

Anmeld

8. april 2014

Newsence

Har det ligesådan og min mand ved at jeg har det sådan. Jeg har altid et glas vand så når præ sæd bliver for slem , stopper jeg lige 2 sek og tar en tår og skyller mund, lige som at kommer han i munden på mig ved han jeg spytter det ud.

Han ville gerne jeg slugte men kan ikke så det er et godt kompromis vi har. At skylle mund hjælper meget mig. Og når jeg lige skal have vand fortsætter jeg med hånden de få sek. Og heldigvis bliver min mand helt tør lige inden han kommer.

Finder også at efter jeg har vænnet mig mere til det, kan jeg holde det ud lidt længere, men ved ikke om det kan hjælpe dig.

Men håber du kan bruge rådet.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Jeg skal lige forstå den ret - producerer han meget præsæd eller er vi ude i at han kommer i munden på dig?

jeg må indrømme at jeg elsker at give min mand blowjob - der er bare lige det aber dabei - at det der med at komme ikke kommer til at foregå i min mund - jeg kan simpelthen ikke - så afslutningen er altid med hånd (hvis altså ikke bj er en del af forspillet)

så mit råd: drop at have det i munden hvis du ikke kan (jeg har også forsøgt at lære det) enten kan man eller også kan man ikke.

Det er præ sperm som jeg er ved at dø over.

Anmeld

9. april 2014

fo82

Anonym skriver:

Det er præ sperm som jeg er ved at dø over.

Arh - den kan jeg så ikke lige se en løsning på - det er lidt sværere at undgå...

hm er det fordi du prøver at synke det? Ellers lad det løbe ud af munden under agten sammen med spyt ?!?!

Anmeld

9. april 2014

MorDk

Tag en mentos i munden...

Den "kølige" effekt kan være nydelse for manden... men spørg ham først 

Anmeld

9. april 2014

Moar2011

MorDk skriver:

Tag en mentos i munden...

Den "kølige" effekt kan være nydelse for manden... men spørg ham først 

hvordan nydelse? - det har jeg dog aldrig hørt eller prøvet hihi..

Anmeld

9. april 2014

MorDk

Storms-Mor skriver:

hvordan nydelse? - det har jeg dog aldrig hørt eller prøvet hihi..

Nydelse som i nydelse = dejlig pirrende fornemmelse ...

føles en smule køligt pga. mentolen... 

Anmeld

9. april 2014

Moar2011

MorDk skriver:

Nydelse som i nydelse = dejlig pirrende fornemmelse ...

føles en smule køligt pga. mentolen... 

- fedt ..

Anmeld

9. april 2014

MorDk

Storms-Mor skriver:

- fedt ..

Og tager den grimme smag af presperm... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.