Var nødt til at få en tryghedsscanning i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

LinLin

Laulund87 skriver:

Åhh hvor fantastisk og slap lige af for en flot mave!

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

grinny

LinLin skriver:

Det har de jo også sagt jeg bare kan - synes bare lige et kort øjeblik jeg var fjollet men jeg er så glad for jeg ringede

Bliver du ikke fulgt tæt næste gang?? Evt sat igang...?

Jo det bliver jeg. Indtil videre ved jeg at skal skannes i uge 7/8, 12, 16 og 20 og så mener jeg at det er hver 14 dag fra uge 20  Og bliver sat igang i uge 37

Anmeld

8. april 2014

LinLin

grinny skriver:

Jo det bliver jeg. Indtil videre ved jeg at skal skannes i uge 7/8, 12, 16 og 20 og så mener jeg at det er hver 14 dag fra uge 20  Og bliver sat igang i uge 37

Det lyder godt!

Anmeld

8. april 2014

grinny

LinLin skriver:

Det lyder godt!

Er også rigtig glad for at der bliver lagt en plan fra starten af 

Anmeld

9. april 2014

BabyMus

LinLin skriver:

...
Jeg er 14+0 i dag - det samme som jeg var da Noas hjerte holdt op med at slå. Så da jeg vågnede i morgen kunne jeg bare mærke at jeg havde brug for at blive beroligende og se at alt stadig er ok!

Derfor ringede jeg til min livline på Skejby og fik en tid kl 14...

Og alt så godt ud! Baby sprællede, vendte sig, gabte - det var bare så fantastisk!! hun var bare så sød, den sygeplejerske, tog sig god tid og fortalte og fortalte. Det var virkeligt en dejlig oplevelse.

Så i dag har jeg også fået taget mit første mavebillede i denne graviditet - turde godt nu

Hvor dejligt.

Anmeld

9. april 2014

Anonymo

LinLin skriver:

...
Jeg er 14+0 i dag - det samme som jeg var da Noas hjerte holdt op med at slå. Så da jeg vågnede i morgen kunne jeg bare mærke at jeg havde brug for at blive beroligende og se at alt stadig er ok!

Og alt så godt ud! Baby sprællede, vendte sig, gabte - det var bare så fantastisk!! hun var bare så sød, den sygeplejerske, tog sig god tid og fortalte og fortalte. Det var virkeligt en dejlig oplevelse.

Så i dag har jeg også fået taget mit første mavebillede i denne graviditet - turde godt nu

Hvor er det dejligt - Tillykke! 

Anmeld

9. april 2014

Soleil

LinLin skriver:

...

Du har virkelig en smuk mave  Og stort tillykke med at alt er som det skal være

Anmeld

9. april 2014

Carina:-)

Dejligt de var forstående 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.