Skal man prøve igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. april 2014

StineHH

Hej, 

Så mistede vi for 2. gang indenfor 3 måneder. Rigtig trist, men en ting er i mine tanker. Skal man prøve igen med det samme eller er det bedst at vente?

Er der nogen herinde som har nogle erfaringer med dette? Vi blev hurtigt gravide igen efter den første SA i januar. Men nogen siger det er bedst at vente, andre siger man bare skal forsøge igen og at SA ikke har noget at gøre med hvor lang tid man venter.

Håber nogen kan give mig svar??

Mvh Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

LinLin

Da jeg havde en ma/sa i 2009 gik vi i gang igen med det samme; jeg blev gravid igen tre uger efter og havde en helt almindelig, god graviditet der endte med en Adam

Efter min sa i sommer (14+4) valgte vi at vendte til efter vi havde fået svar på obduktion. Det tog tog fem mdr, men det havde vi også brug for! Jeg blev gravid igen i første cyklus efter det. Jeg er nu 14+0 og baby har det godt!

Anmeld

8. april 2014

Annemette07

StineHH skriver:

Hej, 

Så mistede vi for 2. gang indenfor 3 måneder. Rigtig trist, men en ting er i mine tanker. Skal man prøve igen med det samme eller er det bedst at vente?

Er der nogen herinde som har nogle erfaringer med dette? Vi blev hurtigt gravide igen efter den første SA i januar. Men nogen siger det er bedst at vente, andre siger man bare skal forsøge igen og at SA ikke har noget at gøre med hvor lang tid man venter.

Mvh Stine

Jeg havde sa december 2012 og ventede så en mens før vi prøvede igen og bang, den var der i første huk, hvilket idag er en lille dreng på et halvt år :-)

Anmeld

8. april 2014

Rockertand

StineHH skriver:

Hej, 

Mvh Stine

Der er intet fysisk til hinder for, at I bare går i gang med det samme.

Anmeld

10. april 2014

StineHH

Jeg tror også vi har bestemt os for at vi prøver igen med det samme.. Og hvis det så skulle gå galt igen kan vi så få en udredning, så vi evt kan få svar på om der er noget galt..

Tak for jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.