så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
jeg er i dag 40+6 med mit andet barn... min store er født ved akut kejsersnit pga. svangerskabsforgiftning med kramper...
jeg har tre gange i løbet af den sidste uge haft rigtige veer - en gang op til jordemor, de to andre sidst på natten... alle tre gange har det virket til at det var lige op over, men så er veerne døde af en eller anden årsag og så har det vist sig de INTET har gjort for mig... 
Sidste gang var i går aftes hvor kæresten og jeg blev indlagt for vi bor 20 km fra sygehuset og det var ekstremt tåget igår, men da jordemoren kom ind til mig her til morgen var veerne igen døde og INTET sket så vi blev sendt hjem....
jordemoren sagde at hvis jeg fik det dårligt ligesom første graviditet, fik veer igen eller vandet gik, så skulle jeg komme igen... nu har jeg de sidste to timers tid haft veer, men jeg er bange for at bruge tid på at køre derud og så blive sendt hjem igen uden at de har gjort noget....
Tilføjelse: veerne kommer med 5-10 min. mellemrum og varer 60-90 sekunder hver...
hvad ville I gøre hvis I stod i vores situation?....
Anmeld